Min måndag

Det har varit en fin måndag :)
Solen har stått på himlen även om det inte varit så jättevarmt.
Så jag pälsade på mig rätt rejält ändå ;)



Runt halv 2 snåret travade jag ner till pappa. Där fick han linda mitt knä
det gör ont & är svullet (?) men med gasbinda som stadgar så är jag nästan människa igen =P

Han, jag & Fredde åkte iväg. Dumpade av lite Kärleksmums muffins till min farbror på jobbet.

Sedan var vi och handladeICA Maxi. Bla 5 Pepsi Max för 40 :- Billigt (A)
Jag måste sluta med detta djävulskap Men hur gör man?
Hittade en ny yoghurt att testa imorgon till frukost tänkte jag.



Tanken var att far, skulle släppa av mig i stan
men jag tog bussen instead då backspegeln bara lossnade (?)

Hann in en sväng H&M .. Fyndade en brun baddräkt för 29,50 :- nedsatt från 198 ..
Galet billigt ;)
Min tredje baddräkt för i år, men man kan aldrig få för många, haha !



Sen var det dags för att träffa Maria :)
Vi styrde våran kos mot Tant Anci & Fröken Sara



Vi satt och surrade i solen (jag snodde åt mig en filt ;)
och käkade varsin macka.
Maria en vegetarisk grillad sådan och jag åt



Mörkt bröd med rökt renkött, västerbottenost, pepparrotscreme & grönsaker
Mums !

Strax innan sex mötte jag upp Pernilla vid bion.
Hon fick min andra gratisbiljett till Baksmällan
Och fy tusan vad rolig den var ! Klockren :)
Det var längesedan jag skrattademycket åt en film.

Vi fick skjuts hem utav mamma & Kjell som också var å såg på filmen.

Hoppas vi inte håller på att bli sjuka här hemma. För alla tre fryser & har ont i halsen =/
Jag håller tummarna för att det bara är en fas ;P

Jaja, slut tjötat !
Nu ska jag lägga mig och se klart The Oxford Murders och fika kvällsfika
Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Molly

hej!

javisst är det :) har du träffat någon genom bloggen?:)

hoppas att du mår bra och att du har fått en bra start på veckan och att den fortsätter att vara bra :) kram

2009-06-08 @ 22:19:33
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: maria

Den mackan såg supergod ut!

2009-06-08 @ 23:43:53
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: ld

2009-06-09 @ 09:43:17
Postat av: ld

Vad mycket kärlek du hade haft muffinsarna, dom var mumsiga :)

2009-06-09 @ 09:44:46
Postat av: Ambika

Hej! Ser att ni inte heller har det särskilt sommarvarmt. Är i Gränna nu och det var fan varmare här när jag var här i påskas jämfört med nu. Usch, vill ha sommar nu ju. Sol, bad och glass låter fint i mina öron. Ta hand om dig och fortsätt kämpa, det går att ta sig längre bort från ätstörningen än vad man ibland tror. Kram!

2009-06-09 @ 13:32:22
URL: http://dagboksminnen.blogg.se/
Postat av: Sara

Att sluta med drickan verkar omöjligt kan jag tycka. Jag dricker mängder med cola zero. Men det är ju så gott. :)

Var yoghurten god? Vad har hänt med ditt knä?

Ha det så bra! Kram

2009-06-09 @ 13:44:00
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: Louise

du är inte ensam om pepsi max beroende! jag har precis knäckt min första burk och klockan är bara 09.20 ;) haha, illa! kramkram

2009-06-10 @ 09:20:09
URL: http://myworld2.bloggspace.se
Postat av: vintageretroprinsessa

Din macka såg ju suoersmar ut :)

vart i sundsvall äter man dom :) ?



ha en toppen dag

2009-06-10 @ 10:18:26
URL: http://www.bambii.blogg
Postat av: Katt

Den där yoghurten är fantastiskt god! :o)

2009-06-10 @ 21:19:50
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0