Solig Torsdag

Det har det varit idag även om det blåst lite väl mycket.

Idag åkte Tina & jag bussen hem till mig för att hämta lite post.
Sedan gick vi ner på Birsta (det tar 10 minuter cirkus).
Haha, tro inte farmor & farfar (de var nere och handlade) såg mig och Tina på väg ner
och trodde vi hade promenerat värsta långt. Precis som min vän skulle uppmuntra motion ;P
Vilket som, det börjar bli lite påfrestande att förklara för folk om och om igen, 
att jag faktiskt får använda mina 2 ben, om jag inte får långa sträckor.
Sött att dom bryr sig dock !

Våran Birsta shopping resulterade i att jag kom hem med

 

En baddräkt ifrån Matthew Williamson's kollektion för H&M
I love it. 249 :- pix (Trevligt med presentkort ;)

Sen fyndade jag ÄNNU mer smycken ..



Halsband tidigare (199) och armband (99 before)
Nu kostade de och massa andra smycken 19 :- på Gina Tricot

Tina och jag var även in en sväng på Resia. Det blir nämligen en utlandsresa för oss till hösten.
Jag har ju presentkort på några tusen som ligger och väntar på mig.
Vi har funderat på Rom eller London. En storstad iallafall :) Får se vad vi lyckas med.
Ska bli väldans roligt iallfall ! Jag har ju bara varit till Norge & Finland

När Tina åkte hem så stannade jag kvar för att bli upphämtad av Kjell & mamma.
Men det körde ihop sig för Kjell på jobbet så han var tvungen att jobba över.
Så pappsi hämtade upp mig, rar som han är ! Köpte med mig en Kycklingrulle (Det var smaskens) hem så jag
skulle få i mig föda i någolunda tid. Hade ju inte en aning om när resten kom ifrån stan och int örskade jag laga mat, haha ..

Fick jättefina kakschabloner som mami & Kjell införskaffat åt mig på Lidl för 20 riksdaler



I utbyte fick dom en Kladdkaka.
Tror nämligen något sådant var BAKtanken med det hela



Och tro ni inte jag glömde bort semin?  Kom på det när det gått en halvtimma.
 Höll på att baka, diska och dona på.
Så typiskt mig och tv - tider.
Men finalen på lördag ska jag INTE missa. Får ställa alarmet ;) haha

Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram

2009-05-15 @ 00:01:13
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Julia

oj vad du fyndat idag då :D gillar baddräkten och smycken för 19 spänn är ju inte helt fel det heller x-p

2009-05-15 @ 00:52:16
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/
Postat av: Regina

Berlin är också en storstad! kom hit!

2009-05-15 @ 10:34:42
URL: http://reggs.blogg.se/
Postat av: Sara

ah vilka fynd! smycken är alltid kul att shoppa. speciellt om det är rea. ;)

gulligt av dem att de bryr sig och är oroliga, men kan förstå att det kan bli lite jobbigt ibland. men man får vara glad att man har människor omkring sig som verkligen bryr sig. :) ha en bra kväll!

2009-05-15 @ 15:21:03
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: Molly

london är en underbar stad :) kan rekommenderas!

ha en finfin helg :) kram

2009-05-15 @ 19:25:56
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Carro.

SKITSNYGG baddräkt!



sv: vad bra! hoppas verkligen den är det, ska leva på den bla de närmaste dagarna när jag pluggar nämligen ;)

2009-05-17 @ 15:40:03
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0