Another saturday has passed by

Det blev inget Nationaldagsfirandestan.
Istället var jag, Eme & pappa på några loppisar, en snabbisBirsta
där jag inte kunde låta bli att köpa sjalen (A)


79,50 på H&M

Fick även med mig en klänning hem.
Var halva priset på massa klänningar. Så denna


 
pröjsade jag endast 49 :- för
Perfekt att ha varma dagar på stranden !

Oh, måste tipsa om denna Body Lotion också.



Köpte den på ICA Maxi för typ 24. Luktar helt galet gott !

Såg lite komiskt ut när jag märkte att jag köpt
med mig en del bilagor & tidningar



Idag var dock ingen varm dag så jag var rätt påpälsad

 

Efter att vi ätit & jag städat undan här hemma så hade jag egentligen en sjuk ångest.
Men jag följde med mamma, Kjell & Moe in på cruisingen en sväng istället för att
promenera bort tjockkänslorna. Så roligt att se alla bilar. Jag är ett raggar - yngel.
Far min har dragit med oss på massa bilträffar så jag är uppväxt i den "kulturen".

När vi kom hem följde jag med över de andra till Moe en snabbis. Vi tog med oss tårtan
och bjöd hans barn på :) Själv hatar jag Ananas så jag hoppade den. Ja .. av andra anledningar också

Gick hem & kollade på Death Defayin acts, en helt okey film faktiskt :)
Det följde faktiskt med en påse karra också, trots massa ångest.
Men är det lördag så är det !

Efter jag sett klart på filmen så började jag baka (igen) Kubben är nästan slut.
Mycket fikabesök har det varit. Senaste idag då min morbror + kusiner var här
och Vilmer vart tokig i dem och kalassur på Mattias när han inte fick fler hörde jag.

Vilket som, det blev Kärleksmums fast i muffinsform. De står i ugnen nu & är snart klar.
Sen ska glasyren på, därefter ska jag ta mig en dusch å krypa ner i min renbäddade säng.
Det ska bli skönt ! :)

Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: kikki

ja, det är helt underbaart alltså! :) :D

2009-06-07 @ 12:09:09
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0