Sveriges nationaldag

Godmorgon allesammans !

Usch, vad dålig jag är på att uppdatera nu för tiden. Men det händer som inget särskilt =p

Igår var jag på stan & Birsta med Tina heela dagen. Var ack så sugen på att köpa en leopardmönstrad sjal
men Tina ansåg det var onödigt då jag redan har en ifrån Indiska ... MEN de var faktiskt i två olika nyanser (A)
Handlade bara två flätade hårbandH&M .. Ett vitt och rosa, love them !
Pappa hämtade oss och vi var in på Maxi en sväng.

På kvällskvisten cyklade jag iväg för att hyra film, I taket lyser stjärnorna.
Tror ni inte att jag möts utav "Har du leget med dig?"
Självklart hade jag lämnat plånboken hemma och hade endast med mig bankkortet.
Har aldrig behövt ha det med förut .. Dåligt less jag blev ..
Fick se en film jag hade på datorn istället, Seven Pounds, riktigt bra !

Vaknade rätt sent imorse.
Gjorde Amerikanska Pannkakor åt mor, Kjell & mormor :)

 

Käkade underbart god frukost själv.
Vaniljyoghurt med Coco Pops & Thorbröd med renstek å diverse grönsaker
Göttans ! Och självklart kaffe

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag.
Vädret är inte allt för trevligt, grått och trist.
Får se om vi ska till stan och fira nationaldagen kanske?
Firar ni på något vis ?

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Nalita

Sv: Den kanske inte är ute i affären än? "/

2009-06-06 @ 12:36:28
URL: http://naliita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0