Lev livet varje minut

Idag har jag inte alls gjort mycket. Tagit det lugnt & studerat.
Ätit goda Tonfisk Enchiladas till lunch som jag fann i frysen.



Men suck vad ångesten drar mig åt alla håll och kanter. Särskilt lunchen är jobbig ..
Jag orkar inte vara sjuk längre.
Det enda som hjälper är att stå ut med fanskapet, för annars blir man aldrig fri(sk)
Det går inte att kompensera en bra sak med en dålig. Men jag är verkligen på rätt spår !

Åkte iväg och handlade med pappa på eftermiddagen.
Var bl.a in på Media Markt en tvärt och köpte Iron Man



för ynka 29 :-

När jag kom hem käkade jag middag
innan jag begav mig för att möta Kikki på bion.



Vi såg Prinsessa och den var riktigt bra ! Tänkvärd :)
Den gav mig både skratt och tårar.
Skjuts fick jag hem utav mor & Kjell.

Nu ska jag sova för jag är rätt slut som artist ;)
Söta drömmar / C


Kommentarer
Postat av: maria

Kämpa på! Du fixar det :)

2009-09-08 @ 00:53:18
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Bara i tanken har du kommit långt! Det är först när viljan infinner sig som man är redo att kämpa. Visst är det jobbigt, men man står ändå ut i tron på den ljusare framtiden som hägrar!

Kram och lycka till

2009-09-09 @ 19:48:23
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0