Det var den lördagen det

Som ni såg i förra inlägget så vet ni vars jag, pappa & Fredde var.
Sedan släppte han av oss hos mamma. Vi hann nog bara hemma 45 minuter
innan mor, Kjell, me and Fredrik åkte till stan för att käka middag.

Det blev minsann Bite Line för oss idag igen. Så jädrans gott att njuta !
"Vanlig" pizza är ingen höjdare, men dom där .. Mmmm ..
Vi hade en väldans trevlig stund :)

  

Goda Pizzor !
Mamma å Kjell delade på en Large El Fuego med köttfärs, gräddfil å annat tjaffs.
Men de fick lämna kvar mycket. Så stor hade nog de ej räknat med !
Jag tog en Small El Stilo, samma som förra helgen. Me likey
Och Fredde tog en Medium Original. Tråkmåns ! Chocking nog åt han inte upp hela =O
Han som brukar äta som en häst ...

  

Och nej, jag får inte ångest över att äta pizza.
Eller rättare sagt så försöker jag INTE att tänkaVAD jag äter.
Utan istället gå på första tanke, och vad jag VILL äta. Inte vad Anorexian anser och vill.
För det är när jag börjar vela som ångesten och oroskänslorna kommer å dessutom jagar mig efteråt.
Om man bara istället går emot allting så är gjort, gjort och iallafall jag blir stolt över att jag vann kampen.
Jag älskar ju mat !

Helt underbart väder blev det emot eftermiddagen, solen kröp fram.

 

Vi var och handlade en sväng på Willy:s
och när vi kom hem så slängde jag ihop en Kladdkaka till övriga familjen.
Var ner med en bit till mormor och granntanta också, det var uppskattat :)

 

Annars har vi mest chillat, käkat karra ch sett p Yes Man, den var väll OK, men inte s mycket mer.
Mitt tangenbord är fucked up och jag far inte till aoa ibland .. Sjukt storande !

Nu ska jag sovelisova !
Hoppas ni mar bra / C

Kommentarer
Postat av: Miste

Brukar kika in här, men aldrig lämnat nån kommentar! Ville bara säga att jag hoppas verkligen att du är stolt över dej själv, alla framsteg du gjort å alla kliv mot friheten du tar!! Å jag hoppas att du får komma till MHE! Å smarriga pizzorna såg ut, ser precis ut som våra hembakade vi brukar göra:) Kram!

2009-04-05 @ 10:10:07
URL: http://mistelaj.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Åh, vackra sundsvall! ..och vackra du! :)

Jag beundrar dig verkligen och du är jättestark som kämpar på.

Kramkram!

2009-04-05 @ 10:35:19
Postat av: Kajsa

Åh, vackra sundsvall! ..och vackra du! :)

Jag beundrar dig verkligen och du är jättestark som kämpar på.

Kramkram!

2009-04-05 @ 10:35:38
URL: http://kajsakontroll.blogg.se/
Postat av: Fani

ja, vem gör inte det? tyvärr så är det riktigt mulet här i norrköping idag, damnt it x( men annars har de varit fint! :) snacka om goda pizzorna såg ut. visste föresten inte att du hade anorexia, har själv varit i den sittsen för längesen men lyckades ta mej ur det. tror jag också du kan! puss & kram

2009-04-05 @ 15:48:05
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Allting ser väldigt gott ut. Man måste få unna sig!

2009-04-05 @ 19:19:50
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: pernilla

attans sån söt kompis jag har :) Ps; du får gärna dela med dig av pizzan ;)

2009-04-05 @ 20:22:37
Postat av: Carro

Du är sötare Pernilla !

Vi får gå på Bite Line tillsammans :)

2009-04-06 @ 09:54:46
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0