Lördag

Jag klev inte upp förens halv elva imorse, det var galet skönt att få sova ut.
Rent matschemamässigt borde jag ställa klockan som vanligt, men sålänge jag känner att det fungerar att ha det såhär, så kör jag på min bana, I'll eat what I want, when I want to
Helgerna är inte som vardagarna, inte för någon. Då unnar man sig lite lyx ! Det tycker iaf jag.

Efter den underbara frunchen chillade vi bara å sånt där innan mor, Kjell och jag begav oss mot Birsta
i pissvädret, det har snöat och varit slask idag. Vars fan tog våren vägen?

Fick en safe key gratis, som alla andra Birstakunder som ville, perfekt om man skulle droppa nycklarna !
Köpte en kajal också testade jag Nogger Mint, den var inte alls god.
Smakade på tok för lite mint, var knappt någon crisp och noguaten var för mäktig.
Kommer inte köpa den igen.

 


Vid tre kom Tina dit å vi joinade my family för att handlaICA Maxi. Själv plockade vi på oss lite gotta.
Jag köpte bl.a de godaste kakorna jag någonsin ätit, till kvällen. I'll show you tomorrow !

Sedan släppte dom av oss på stan. Gick runt där ett tag och på Åhléns köpte jag denna hatt

 

Såg den igår på Birsta och har tänkt på den sen dess.
Så jag slog till när Tina gett sitt godkännande ;p haha
99 :- kostade den, men som club-medlem hade jag en kupong på 20%
Ni kanske har hajjat att rabatter och billiga ting är min grejj?

Mission idag var Bite Line. Har bara testat deras tacobuffé förut. 
Men idag, oh yes gott folk, jag käkade pizza.



En riktig Amerikansk ostdrypande sak ;)
En "El Stilo" med skinka, champinjoner, räkor och tomatskivor



Tina hon valde en cheezer. Här tänker hon nog typ "Cheese" :)



Det var en trevlig middag.
Längtar tills nästa gång jag får äta där. Kanske redan nästa helg om Päron kunde ! ;)

Vi tog bussen därifrån hem till Tina & jag fick se deras lägenhet
innan vi åkte på City Gross för att leta de andra kakorna.
Haha, om jag hittar en produkt-nyhet numera, blir jag som besatt och måste testa
Blir väll så när man varit insnöad så länge och inte vågat testa nya saker. Roligt att kunna göra det igen :)

Också var vi på ICA Maxi igen (A) Tina var nämligen tvungen att mat-handla.
Hon skjutsade därefter hem mig och jag har bara njutit av att få vara hemma.
Surrat med Päron medans hon vandrade i mörkret, ja i lägenheten som hon släckt ner.
Ätit gott och diskat undan åt mamma.
Färgade håret nyss också, men det märks typ ingenting. Operation "bli blond till våren" fortsätter dock.

Allt känns så himlarns enkelt just nu ! Minns inte när jag mådde såhär bra sist.
Och kommer det ett bakslaggäller det att påminna sig själv om allt som är värt att leva för.
Bara det här med att bygga upp det sociala kontaktnätet igen tror jag underlättar oerhört.

Nu ska jag sooova och ska inte glömma att ställa fram klockan !
Söta drömmar / C

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, tänkte lyktan kunde bli fin på deras altan där de bor! :) Den där pizzan är världens godaste!! MUMS! :) Hur känns det att vara utanför sjukhusväggarna då? :) Känns underbart va? Hur går dagvården och de? :) KÄMPA PÅ!! :)

2009-03-29 @ 11:49:02
URL: http://emelieth.blogg.se/
Postat av: Issa

Tack så mycket Carro! :)

2009-03-29 @ 12:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0