Annandag Påsk

Idag har varit en rätt chill dag. Vaknade, åt en stadig frunch.
Det har blivit lite knas med mat-tiderna under påsken, men jag har nog klämt in ett bra energiintag iaf.
Det gäller att äta ordentligt vid måltiderna !

Tog kvart i 12 bussen, Pernilla klev på i Timrå och tillsammans åkte vi på Birsta.
Köpte faktiskt bara ett par örhängen ifrån H&M och kulglass. Super längesedan jag åt det ..
Ni vet när man blir sådär konstigt sugen på någonting? Det har jag varit på Ägglikörsglass.
Det roliga är att jag inte ens minns om jag gillade det ..
Men det gjorde jag ;) Blev en kula Melon & Pecannötkola också :)
Var väldans mysigt & göttigt att sitta ute i solen & värmen å mumsa glass :)



 

När jag kom hem så fick jag äta middag alena då de andra var på bio.
Städade undan lite, diskade och var sådär husmoderlig. Dammsög hallen också, för shit så grusigt det blir.
Slängde även ihop en Tigerkaka

  

som jag bjöd mormor å de andra på :)

Nu på kvällskvisten har vi sett på "Låt den rätte komma in ". Väldigt mysko film.
Åt min nya favoritglass typ. Den där med chili och choklad, remember?
Ska väll strax krypa till kojs ! Men först, LÄSA !
Söta drömmar / C

Kommentarer
Postat av: Fani

glass kan man ju aldrig få nog av alltså. ägglikörsglass gillar jag också som fan :D puss

2009-04-14 @ 00:27:02
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Miste

Åh, ägglikörglass var min favoritglass när jag var liten, det å romrussin hehe. Jag var ett sånt där konstigt barn som älskade allt som andra hatade såsom broccoli å ärtsoppa å hatade sånt som andra gillade, som köttbullar å korv;-)

2009-04-14 @ 10:23:28
URL: http://mistelaj.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Vad gott med tigerkaka! Hoppas din påsk var underbar!

2009-04-14 @ 11:22:10
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0