Torsdag

Idag lämnade vi Matfors runt 12 - tiden och så följde jag med farmor & farfar å handlade.
Det tog sin lilla tid då de skulle lite varstans ..
Farmor skulle bl.a ha garn eftersom hon ska sticka tjocksockar åt mig, hihi :)

Tanken var att jag skulle träffa Sanne på e.m för en shoppingrunda och på Taco bar
(de har ju precis öppnat på Birsta) men hon missade bussen å allt blev så stressigt för henne
så vi tar det en annan dag istället :)

Instead dumpade f & f av mig på stan och jag tog en veva där.
Köpte en väska på Accent. Har den i svart och det är min favoritväska


Erbjudande 149 :- (before 299 :-)

 & en kofta.

 
160 på Vero Moda

Köpte den i grått tidigare i veckan and I love it !

Åkte tillbaka på Birsta. Fann en jättefin tavla på Ö&B för bara 99 :-



Strax efter fem kom mamma och Kjell. Lyckades nämligen ragga upp
dem som middagssällskap



at Taco bar. Jag åt en Kycklingburrito



and damn vad gott det var =)

Mor and Kjell delade på en Enchilada Orginal grande & Nacho Deluxe grande

 

Var på lite butiker sen fick jag skjuts utav dom till Mattias & Kicki där jag är nu.
Ser på matchen Timrå - Luleå
Tyvärr ligger Timrå under med 3 - 1 atm. Sen kommer pappa och hämtar mig.
Ska bli härligt att få komma hem efter 2 dagar på bortaplan.

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Carro.

åå så snällt av henne att göra tjockesockar till dig! Jag behöver också ett par, har funderat på att göra ett par raggisar, men jag vet inte.. det kanske är svårt??

2009-10-29 @ 20:38:29
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Malin

åh, jag skulle också vilja ha tjockissockor :* det är så mysigt! jag försökte börja göra ett par förra året men med mitt dåliga tålamod slutade det ganska så ickebra, puh.



hur går det för dig nu hörru? och HUR gick det i london? :D hur var det? (och här kör vi 1000 frågor)



2009-10-29 @ 21:21:38
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

superfin tavla du hittade på öb :)

Kanske man ska spana efter tack för tipset :)



kram

2009-10-31 @ 21:40:38
URL: http://bambii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0