En allt för (?) lugn onsdag i Matfors

Jag är verkligen inte van att ta det så lugnt som jag gör här uppe.
Inga butiker finns det att ränna i =p Men det kanske är lika bra
Hemma tar jag det lugnt endera f.m eller e.m , här blir det mest hela dagen =p

Det enda jag har gjort idag är att promenera med min älskling
 

Och så har farfar & jag varit på en sådan där "tio-kronors" marknad.
Det fanns även lite kläder så vi köpte en tröja åt pappa


180 :-

Vargtokig (eller skogstokig) som han är så kommer han nog gilla den.

Till middag gjorde jag Crispy chicken Soft tortilla



Sååå gott ! Tyvärr så finns den kryddmixen från Old El Paso på så få ställen
I Sundsvall finns den iaf på City Gross. Så får ni tag på en påse, köp och
servera med tortilla bröd och valfria tillbehör :)



Fick tillbaka ett mail ifrån min lärare i filmkunskap och jag fick MVG på mitt PM !
I övrigt har kvällen varit lugn, ytterligare en långpromenad med Ekky
lite plugg, mys med farmor & filmen Electric Mist

Hoppas ni mår bra / C



Kommentarer
Postat av: Bella

sv; Japp jag har aldrig känt mig så fast besluten i hela mitt liv.

2009-10-29 @ 01:57:59
URL: http://hazardmissb.blogg.se/
Postat av: Pernilla

vad lugnt och skönt det låter i Matfors :)



haha, jag minns att jag tyckte det var så pinsamt när vi skulle månadshandla när jag var liten för min mamma var dagmamma då så hon skulle ju köpa mat så det räckte till 14 barn i en månad och vi hade flera kundvagnar helt knökfulla och alla bakom oss i kön suckade och klagade jättemycket. iih, vad jobbigt. nu fattar jag inte alls vad som var så jobbigt med det? vi behövde ju maten liksom ;) tur att man blir klokare med åren!

2009-10-29 @ 16:46:00
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: carolina

åååh, allt i tortillabröd blir så gott!

2009-10-30 @ 00:04:18
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0