Alla helgona helg

Det börjar veeerkligen bli kallt ute nu. Ingen höstkyla här längre nu är det banne mig vinter.

Vid ett travade jag ner på Birsta .. Skulle inte shoppa något utan bara väntamamma & Kjell
men det "råkade" bli en Hood ifrån Cubus


Jag hamstar inte alls New York prylar .. Ej ting rörande andra städer som fascinerar mig heller
absolut INTE !

Också gjorde jag ett dumt misstag och gick in på Boom.
Kunde ej låta bli filten



Erkänn att den ser bra mysig ut?

 

och dessa servetter

När mammsingen och Kjell kom så var vi först in på Gröna skylten
Där haffade jag en flaska utav årets Glögg ifrån Blossa till farmor & farfar.



Man fick en gåva om man visade leg innan kassörskan bad om det ;)



Sedan var de så rar och fick skjuts utav dom för att handlaICA.
Vanligtvis brukar jag göra mathandlingen med pappa men Rosa har opererat sig idag så
de har varit på sjukhuset hela dagen =/ Fick inte komma in på salen förens klockan 3 trots att
hon skulle påbörjat redan klockan 11, men det gick bra.

Väl hemma så var det bara att dra igång med middagen, gjorde hemmagjord Pizza
och hade sjukt creaving efter Sourcream and Onion



så det fick bli den dipen till =P

Städat, tvättat & plockat undan massa grejjer som legat överallt.
Pappa ringde och hörde om jag skulle agera sällskap på Boa & Ica så
vi var iväg en sväng. Annars har det bara varit en chill fredag, as usual (?)
Karra och My sister's keeper (Allt för min syster) har varit mitt sällskap.
Jag har läst boken och den berörde mig oerhört. Filmen var också oerhört stark !
Se den när ni får chansen etja.

Nu ska jag hänga tvätt sedan dejta Johnboy ! Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också läst boken, den är verkligen bra. Som du säger blir man verkligen berörd. Får försöka se filmen också :)



Tror inte det blir nåt seriöst med killen, jag har en tendens att lyckas avstyra alla såna möjliga framsteg o_O

2009-10-31 @ 09:13:56
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas ni får en trevlig dejt :)

2009-10-31 @ 18:11:42
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Emelie ♥

Åh, vilken mysig tröja du har fått tag på! Den filmen skulle jag också vilja se. Finns den på dvd nu?



Hoppas du har haft en lika trevlig lördag :)

2009-10-31 @ 23:14:01
URL: http://emelij.blogg.se/
Postat av: Pernilla

åh, jag såg ju också my sister's keeper i fredags eftersom boken var så bra. jag tycker de hade lyckats bra med filmen också, satt och småsnyftade lite för mig själv hela tiden faktiskt så det måste ju vara ett bra betyg :)

2009-11-01 @ 18:16:06
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0