Vardagslycka är



att få gratis förhandsvisningsbiljetter till
Luftslottet som sprängdes

Kommentarer
Postat av: Carro.

Jo, han har varit hos läkare massor av gånger, men inte just för detta då. jadå det löser sig väl med henne med. Hon bor tillfälligt på ett ålderdomshem just nu i all fall och sen får vi väl se om hon vill bo kvar där eller flytta hem sen i huset. Hoppas bara att hon fortsätter att vara stark! Nej, pappa visar ingenting! Han bara sitter i soffan och är tyst.. lite halvjobbigt. Fast vi är lite sånna hela familjen, att vi håller inne, menar jag. Vi visar aldrig så hemskt mkt känslor vad det än gäller. Menmen. Det kommer i alla fall bli en fin begravning! Allt bestämdes igår o så så. Och jag ska vara med och bära kistan :)



Hur är allt med dig då?



Du ska veta att det betyder mycket för mig att du bryr dig! Krama om.

2009-11-19 @ 21:21:49
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Verkligen!! :)

2009-11-19 @ 21:58:06
URL: http://stallrosen.zoomin.se
Postat av: Therese

Men din lyckans ost..

jag har ju inte ens kommit mig iväg och sett tvåan än så nu få jag vänta tills den kommer ut på dvd..

Har dock läst böckerna och tycker att dom va super bra, blev nästan arg när dom tog slut...

Trevlig helg

Postat av: Fani

oh, ja fan vad najs med gratis-biljetter :) var filmen bra då? kramar

2009-11-22 @ 21:49:13
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0