Godmorgon måndag

Filmen igår var bra (om än förutsägbar) med jäkligt snygga effekter. 
Den kändes inte alls så lång som 2 ½ timme.
Trevligt sällskap hade jag också :)

Det är lite tråkigt hur det blir med gamla vänner.
Ni vet de där ifrån högstadie och gymnasietiden som man tappar kontakten med.

Sen finns de sånna som alltid hänger med, såsom Christoffer, min kära vapendragare Pernilla
(den lilla bitchen som flyttat till Norge ;) hihi. Carro och Zandra har hängt med ett bra tag de också.
Och allt eftersom får man nya bekantskaper och änglar som förgyller ens liv, särskilt en Lina.

Återigen till de begagnade, det är väll så, att man växer ifrån varandra. Jag har dock haft "ganska tur" som fortsatt blivit tillfrågad även under min tid som sjukast. Men till slut så lessnade väll folk på det. Oerhört trist !
Men sen så finns det ju andra saker å göra, än att partaja (även om jag VILL göra det) 
Typ gå på bio, ta en fika eller bara umgås på hemma fronten.
Sådant som jag försöker göra utan större probs numera :)

Ja ni, det är lite små spännande att se tillbaka och se hur tiderna förändras och vi med dom ;)

Anyhow, jag vaknade vid sju. Frukost avklarad, inlämningsuppgift inskickad & projektarbete arbetat med.
Ska nog knåpa lite på Filmkunskapen, ska göra en uppsats kring den tecknade filmens historia,
se några filmer och rescensera en av dessa filmer. Intressant !
JAG ÄLSKAR FILM :) Fast det kanske ni redan visste?

Måste komma på något att käka till lunch också. Tycker det är den tristaste & jobbigaste måltiden, iaf om man äter hemma. Får nog bli rester av Tacotårta eller burgers.

Sen måste jag plugga lite till innan jag ska iväg å träffa med Ida :)

Hoppas ni får en bra måndag / C

Kommentarer
Postat av: kikki

det handlade om självmord :(

2009-11-16 @ 11:26:53
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Sara

Det är verkligen ledsamt hur mycket man isolerar sig när man är uppe i sjukdomen. Men vännerna som står kvar bevisar ju verkligen vilka bra vänner de är då. =)



Hade du en bra helg då?

Min började bra och slutade bra, men där emellan var den ingen höjdare, haha. Sjukhusbesök är sällan det.



Kram

2009-11-16 @ 22:57:27
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: Linnéa Andersson

hej snyggo!



hoppas allt är bra med dig,

kanske träffas över en fika nåt framöver och snacka lite skit? :D

2009-11-17 @ 16:18:27
Postat av: Carro.

haha, jag har minsann märkt att du älskar film ;) Jaa jag MÅSTE se new moon. ville se den i helgen men är för sent ute.. finns platser kvar men då måste mna sitta ensam.. o de är ju inte så skitkul!haha.



ish, jag ska inte ge blod! Hade velat, verkligen!! Har funderat, men jag kan inte för jag bli alldeles svimfärdig så fort jag ser en nål sen efter att de var klantiga när de tog blodprov på mig för några år sen :/

2009-11-17 @ 21:19:59
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Carro

Det vore trevligt Linnea :) Du får hojta till någon dag då du har tid över. Har du mitt mobajl nummer?

2009-11-18 @ 08:37:51
URL: http://carrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0