Det dära provet

Klockan ett befann jag mig på skolan för att skriva provet kring Filmens historia.
Det första provet på evigheter ..
10 fakta frågor att besvara och diskutera & 3 nya rena diskussionsfrågor.
Hade glömt en massa namn och frågorna var lite luriga.
Och jag kunde för mitt liv inte komma på vad Al Gore hette
utan den enda jag kunde tänka på var Bill Gates (som absoluuut inte hade något med det hela att göra)

Så när de 90 minutrarna var över så
var jag väldigt trött och besviken på mig själv när jag var klar.
Klagade till pappa att jag inte kunde någonting (you know how the story can go)

Så får jag ett mejl ifrån min lärare nu och det blev ett VG +
Dååå vart jag ännu mer trött och less på mig själv ;P Haha !
När ska jag inse att jag duger som jag är rätt så bra? ..

Kommentarer
Postat av: carolina

haha, jag hoppades inte på något faktiskt i skolan, jag var rätt likgiltig inför prov, och efter med. inte så bra kanske, borde pluggat hårdare ;) men jag klarade det alltid. men nu har du fredag bejb!!

2009-11-20 @ 22:40:11
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Karin W

Men grattis tjejen!

Klart du kan! Ha det fint och imorgon får vi sol du vet den gula runda som varit borta länge!

Kram Karin

2009-11-20 @ 22:40:39
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0