Dags att rycka upp sig

Sedan jag kom hem från London har det mesta varit svart, svart som natten. som tidigare nämnt.
Jag har ältat och ältat hela situationen som drabbat Rosa och mer eller mindre varit
på väg i en nedåtgående spiral rent psykiskt. Who can blame me?

Men det håller inte längre. Jag måste vara stark !
Det är dags att acceptera hur läget är och försöka må så bra
som det möjligt går under dessa förhållanden.
För om det fortsätter såhär så är risken stor att Anorexian får mer kraft
och det vägrar jag gå med på. Den är lurig den fan !

Idag och framöver är kämparstövlarna på igen
och jag måste börja skratta och leva. För såväl min skull som för mina nära & käras.

Orka vara ett deppmonster =P

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja visst är den!



Fin vovve du har=) vart bor du någonstanns?=)

2009-11-02 @ 13:15:19
URL: http://virginias.blogg.se/
Postat av: Amandah

Du har så rätt! Man måste få ha dåliga dagar, men man får inte låta dem förstöra det egentliga, långsiktiga måendet, och viktigast av allt är att INTE INTE INTE låta det gå ut över maten. Då kommer allt bara att bli så mycket värre, och framför allt kommer du ändå att behöva ta den kampen någon gång, och då är det ju dumt att lägga till en massa bekymmer på den fronten, så att du måste göra om allt det du uppnått, inte sant?

Puss

2009-11-02 @ 15:48:53
URL: http://trekopparchoklad.blogg.se/
Postat av: Sara

Bra tänkt! Det är bara att ta på sig kämparstövlarna igen och fortsätta vara stark! Tycker du är grymt duktig?



Får jag fråga vem Rosa är för dig? Jag har inte riktigt förstått det. :/



Kämpa på nu tjejen!

2009-11-02 @ 16:50:24
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, på med kämparstövlarna, förstår att det är riktigt tufft just nu men det måste bara gå.



Hoppas Rosa kryar på sig.



Kämpa på nu, det klarar du!

2009-11-03 @ 11:46:24
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0