Onsdag

Gud vad underbart väder det har varit idag.
En del av förmiddagen spenderade jag utlåst på ballkongen, eftersom dörren ej får vara olåst.
Så i solen & "värmen" satt jag och läste boken.
Jag är verkligen fast !  Hittills är den så bra som alla sagt :)

Lunchen idag åt vi uppe på Vårdhotellet. Fanns inga Våfflor =(
Så jag valde Fiskgratäng med crabstick & räkor i hummersås med stekt potatis.
Det fanns inlagd gurka på salladsbuffén och det älskar jag !



Allt var riktigt gott !

Vid halv ett kom mamma. Vi tog RR (to save som energy) upp på sjukhuset i fin vädret.
Hon åt en macka, jag gloddefolk. Det gamla vanliga ;P



När vi kom tillbaka var det dags för mellis. Det var lite jobbigt att äta idag .. Var så himlarns mätt !
Blir det alltid efter vi ätit på Vårdhotellet. Maten där känns mer riktig och gör en mättare än sjukhusmaten =P

Ringde Tina i förmiddags och hörde om hon ville joina mig till middagen och käka ute (igen)
E sa att det var OK så vid halv tre kom hon hit.
Vi chillade lite innan vi joinade mamma upp till hennes möte på hospitalet och tog bussen därifrån.

Några butiker avverkades och jag köpte ett par läckra strumpbyxor som jag fått nys på hos Fahrman.


99 :- på Lindex .. But I hade 30 % off

Sedan styrde vi våra fossingar mot Tant Anci (Ja, igen)
Fast idag åt jag faktiskt en Grillad macka med rökt lax & fetaoströra, den ni !
Oerhört gott, jag ääälskar deras mat .. Fast det kanske ni har förstått?



Och Tina tog en Laxsallad istället för sin älskade Salamimacka, big changes !



Köpte med snus åt E, kollade lite mera innan Tina tog bussen hem
Tror jag såg Anna- Carin Kammerling, kändisspotting i Sundsvall tillhör inte vanligheterna.
Fick skjuts tillbaka av Kjell eftersom han var på väg från jobbet :)

Kom hit lite senare än det bestämda sex slaget, men va fan ;)
Så här sitter jag nu på 52a igen ..
Ska strax käka kvällsfika och se Rent hus tror jag, om E vill.
Kan inte låta bli att se det programet även om det äcklar mig och jag kan inte för mitt liv förstå,
hur fan man kan låta det gå så långt? Usch för att bo i sånna svinstior ..

Ha en fortsatt bra onsdag ! / C

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Lät som om du har haft en bra dag! :-) Och efter att ha sett rent hus kan man med gott samvete gå och lägga sig för så äckligt får man aldrig...



Kram å god natt!

2009-03-25 @ 21:28:53
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon! Det lär nog bli Birsta i helgen :))

2009-03-26 @ 05:22:42
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

MIN BLOGG FYLLER ETT ÅR IDAG!!



Ps. Cool header!

2009-03-26 @ 09:02:45
URL: http://annyb.blogg.se/
Postat av: Rebecca

tar ni upp och bestämmer portionerna själv när ni käkar?



Kämpa på snäckan <3

2009-03-26 @ 16:20:05
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0