Söndag

Hejsan sötnosar !
Idag har väll inte varit en sådan superbra dag .. Mycket känslor inombords som bubblat & dumma tankar som snurrat. Känt mig allmänt plufsig. Jävla hjärnspöken ! Dom vart inte bättre av jätteportioner till både lunch & middag, dom skapade bara ännu mer obehag. MEN, det är sånna gånger man tar till sin dietist ord "Vissa dagar blir det mer, andra mindre. Men i slutet av veckan, månaden och i året blir det ändå ett bra snitt !" Så jag har lyckats ta mig igenom den här dagen också.

Pappa och Fredrik var hit en svängeftermiddagen. Perfekt när dom är 2 och turas om att dra, så man får lite längre :)  Rosa hade skickat med alla hjärtansdags presenter också. Två böcker, Inre säkerhetRäven och ett par örhängen :)
Pratade nyss med Lina och farmor i telefonen också. Fantastiskt hur dom lyckasen att må bra, bara genom att lyssna och finnas där !

Och hörrni, imorgon har jag varit här en vecka. Förstår inte hur tiden kan gå så fort, fast dagarna i sig är sjukt långsamma ?! Snurrigt .. Nej, men nu ska jag se ett DH avsnitt och därefter få lite skönhetssömn !
Söta drömmar / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0