Alla hjärtans dag

Hallå där !
Tiden fram till lunch gick så himlarns snabbt och vid ett hämtade mama & Kjell upp mig. Åkte först hem för att hämta lite småsaker sen blev min mor å jag avsläpptaBirsta city.
Kan ni fatta hur underbart det var att få se folk? Att vara på mitt mekka .. Men jösses vad konstigt det kändes att shoppa ifrån en rullstol. Jag som är van att springa som en tok mellan butikerna och välja själv vars jag vill . Nu hade jag en mamma som drog mig, helt galet.
Och vissa butiker är verkligen inte gjord för rullstolar må jag säga, trångt å jävligt. Och bara det där med att betala =P Men med lite samarbete så gick det bra :)

Eftersom det var helt underbart soligt väder ute så satt vi ute och fikade mellanmål & jag fick mitt efterlängtade klockan 2 kaffe. Förstår ni att enda gången jag får kaffe är klockan 2 ?! Inte ens på morgonen .. HELT STÖRT
Jag som dricker typ 3 muggar på morgonen hemma .. Det är något jag veeerkligen längtar efter när jag får komma hem igen, mera kaffe !

Dagens shopping blev den där kjolen, hårsnoddar, ett par läckra knästrumpor & lite tidningar. Sen så fick mamma ett par örhängen i alla <3:ans dagspresent. Och viktigast, den där underbara skålen ifrån Indiska är numera min. Också fick jag den tillhörande koppen utav mamma :)

Kom tillbaka lagom till middagen och resten av kvällen har väll sett ut som den brukar här =P
Såg låtarna på Melodifestivalen men sen gick jag tillbaka till rummet. Lika dåliga låtar som förra veckan ..
Men jag skulle gissa att Måns och Amy gick vidare till final. Sen tror jag på Lili & Susi å Markoolio till andra chansen. Ska kolla upp det ! Lina å jag har ju Melodifestivalkoll ;)

Har fått massa söta sms idag också :) Och ett samtal från Pernilla, ack vad värmde.
Det har varit en bra dag idag !

Söta drömmar / C

Kommentarer
Postat av: sanna

sådär, nu har jag gjort mitt bästa med din design. Hoppas du blev nöjd, säg till annars om det är nått du vill att jag ändrar, lägger till eller tar bort! :)



Kram!

2009-02-15 @ 21:44:10
URL: http://sallee.devote.se
Postat av: Pernilla

Den vart jätte fin tycker jag! :)

2009-02-15 @ 22:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0