Min & farmors fredag

Vaknade av att det låg lite snö på backen *lycka*
och lite mer har det kommit, fortsätt så tack ! :D

I förmiddags "tvingade" jag farmor att se I skuggan av värmen, eftersom den är så bra !
Hon tyckte den var minst lika bra och ska ta med sig den och visa farfar.
Själv donade jag på lite här hemma, sen kom pappa och hämtade oss strax efter 12.
Ner på Birsta for vi för julklappsshopping. Vanligtvis brukar vi ta det första advent, men jag var
ju inte hemma förra helgen. Vi fann en del till mina kusiner, bl.a en klänning till Hannah



Duger den Kerstin? ;D

och jättefina Barbie dockor.



Tänk vad roligt det var att få julklappar när man var barn ;p
Dock har jag/vi flertalet klappar kvar ..

Själv köpte jag Snövit



dom sålde den för bara 99 :- på Barnens hus =O
Och ett par tjockare Leggins på H&M.

 
Kostade 99 :- och fanns i grått å svart också

Har dock inte ens prövat dem, så vi
får se om jag behåller dem, haha ..



Vi var inte hemma förens vid fem och då gjorde jag iordning dinner for us.
Hade inte ätit "vanlig" Tacos på så länge, så det blev det :D Smaskade glatt i oss.
Ääälskar att ha farmor här och rå om henne lite :)
Gjorde en till sats med Rullrån ju, det gick super !



Var över med några till Solveig & Ingemar, de blev så glada :)
Farmor såg på Idol medans och när det var slut så gluttade vi på Christmas with the Kranks, lättsam fredags underhållning.

Kommentarer
Postat av: Fani

repar sej? vad innebär det då? :O aa garantin har jag nog kvar så det har jag ju tänkt göra :) karra? :O haha, vad är det för något, godis eller? :D coolt ord iaf. ja visst var dom? :) jättegoda med, fast inte godare än skumtomtar ;) kul med snö, mysigt med en fredag med farmor och gott med tacos! hoppas du får en bra helg du med sötnosa. puss & kram

2009-12-05 @ 00:48:00
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh, snö vill jag också ha. Här nere kan det inte bestämma sig om det ska vara kallt eller varmt så här hoppar vi fram och tillbaka.



Mysigt med julklappsshopping.



Ha en bra 1:a advent!

2009-12-06 @ 08:25:24
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Supersöt klänning!! Blir nog toppen allt!!

2009-12-07 @ 22:18:39
URL: http://stallrosen.zoomin.se
Postat av: Sara

Jag älskade böckerna av Lotta Thell, speciellt I Skuggan Av Värmen. Sen är det kul för att hon som spelar huvudrollen, malin crépin, bodde i samma köping som jag är uppväxt i och gick i min brors klass i hela grundskolan.



Japp, nu är jag nästan frisk igen! Härligt!

Hoppas allt är bra med dig?

2009-12-08 @ 23:28:51
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0