Måndag och tisdag

Det började snöa igår ! Lycka :)
Gjorde inte mycket vettigt under gårdagen (vad jag minns)
Vart bjudenmiddag hos mormor , tillsammans med mor & Kjell.
Potatisplättar stod på menyn, MUMS !



Sen stannade jag faktiskt kvar hos mamma medans de åkte iväg en stund.
Bakade Korintkakor åt farmor och Jitterbuggare (efter många om å men)
Mördgen ifrån helvete ..



När de kom hem (efter att ha fått stått i biltvättskö 1 ½ h)
så såg vi på film , Beyond a reasonable doub
inann vi nattade kuddarna.

Tog bussen hem imorse och till min lycka har det snöat idag också.
Vi har nog liiite drygt 1 dm :)

Vid ett kom Hådda och hans far å hämtade upp mig.
Hasse släppte av oss på Birsta
och vi var först in på Siba som hade nyöppning.
Köpte en Philips 2 gb Mp:3 för 129 :- åt Maria och en åt nååågon i julklapp ;p
Sen rännde vi runt på Birsta och det blev en del fler julklappar, bl.a åt far min.
After that tog vi bussen in till stan. Christoffer var lagom glad över det, haha :D
Han som är så van å köra.
Jag fick med mig en väldans fin kjol ifrån H&M.
Har spanat på den innan å nu var den nedsatt till 100:-

 

Hådda köpte en superfin julklapp (Efva Attling ring) åt sin mamma, hon kommer bli så glad !
Käkade god mat
min Kyckling Foccaia och Håddas Pasta Carbonara

 

gjorde vi



 

Evolet



inann Hasse och Kerstin hämtade upp oss. De släppte av mig på Birsta.
Var in på Gröna skylten och köpte ett vin åt farmor till jul.
Santa Carolina hette det (synd att dej ej var något e på slutet).
Fördrev lite tid där och självklart hittade jag en till kjolH&M.

 

Sammetskjol med fickor frampå och dragkjedja back. (Fanns även i gult & en mintgrön nyans)
Ynka 99 :- Gillar't ! :) Får se if it's a keeper, måste testa den först, haha.

Hann även in på IKEA. Såg att Sanna hade gjort så fiffigt med ett egentligen "dekorationsträd"
och hängt upp sina smycken på. Hakade på den idén å köpte ett eget.


29 kostade den !

Pappa hämtade upp mig och vi handladeMaxi innan han dumpade mig i hemmet.
Var rätt slut som artist =p
Plockat och donat. Började se Surrogates men gav upp¨.
Inte ofta jag, inte ser klart filmer =O Men den verkade inte så bra ..
Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, sällan Hådda poserar! ;)



Det såg ut att vara ett jättemysigt ställe, vart ligger det & hade dom bra mat? :)

2009-12-16 @ 00:22:25
URL: http://liinneajonssoon.blogg.se/
Postat av: kitty

Fin blogg design du har : ) Allt bra? : ) kram

2009-12-16 @ 04:20:32
URL: http://thekittycats.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Du behöver inte köpa Barbie filmen!!

2009-12-16 @ 08:55:36
URL: http://stallrosen.zoomin.se
Postat av: Jessica

Visst är det toppen, tom här nere har vi faktiskt fått snö, så nu är det bara att hoppas att det får vara kvar till jul.



Jisses, vad mumsig maten såg ut.



Ha en bra kväll!

2009-12-16 @ 17:13:30
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Fani

oh ja, jag älskar haloumi ost :D jättesöta kjolar båda två du och jösses vad god den där pastan såg ut alltså, waha. pasta är ngt jag verkligen älskar alltså. diggar föresten de där fiket ni alltid sitter på? :) ser så mysigt ut. puss!

2009-12-16 @ 18:49:54
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0