Dan före dan före dopparedan

De senaste dagarna har jag inte spenderat på hemmaplan.
I söndags vaknade jag först hemma, och utanför var det så vitt ! Vackert :)
Farmor hade ju sovit över hos mig, så vi umgicks lite.
Sen åkte vi upp till Matfors med pappa, Lennart och Fredrik.
Var lite saker som skulle donas med sen så klädde vi granen :)
Mys !
Det snöade som bara den under hela söndagen. Lite otäckt att åka bil då
men tur att min pappa är kung på att köra bil. I trust him ! :)

Åkte till min kära moder därefter och åt min mat där.
Lite senare for pappa å jag iväg och handlade lite julklappar.
Blev rätt sent när jag kom tillbaka till mamma & Kjell.
Vi såg iallafall Crossing Over, en riktigt bra film !
Låg och vände mig bra länge och somnade nog inte förens halv tre =O

Igår gjorde jag först far min sällskap medans han klippte sig.
After that plockade vi upp min kära Pernilla som är hemma över jul ifrån Norge.
Sååå himla roligt att träffa henne igen, god I've missed her !
Vi var på Birsta bl.a och sen en sväng på stan. Köpte ÄNNU mer julklappar
och en supersnygg Kjol till mig själv på H&M för ynka 50 :-
Träffade Sanne en snabbis för att lämna igen hennes systemis.
Jag känner mig så alena utan den, haha ! Hoppas jag får en egen i julklapp ;)

Det fick bli middag för mig på stan, höll på att hungra ihjäl. En Laxmacka på Delicerano
satt inte helt fel. Vi tog 6 bussen därifrån och så hoppade jag av på Birsta
där pappa hämtade upp mig, smidigt !
Eftersom jag ska vara här och i Bergom ett par dagar över jul,
så var tvungen att ta med mig alla
julklappar och grejjer som jag hade hemma för att slå in hemma hos dem.
Bilen vart typ fullsmockad. Vi såg Baksmällan och så slog jag in en massa julklappar.
Damn vad mör man blir i kroppen av att sitta ner å slå in ;P haha
Jaja,

Jag vaknade runt nio snåret och har inte gjort så mycket vettigt sen dess.
Tänkte väll kanske slå in några fler julklappar och käka något.
Sen ska vi väll iväg och handla det förhoppningsvis (?) sista.

I eftermiddag är vi bjuden på lilla Julafton hos mamma ! :)
Hon har gjort egna Köttbullar (jag som bara brukar äta köpta =O) beställde.
Och egen Rödbetssallad. Älskade dom ! :)

Förresten är jag mycket tacksam över all snö. Det är så vackert !
På vissa ställen man passerar ser det ut som ett vykort.

Hoppas ni får en fin dan före dan före dopparedan !
/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ja, det är himla fint nu med snön :) synd att det måste vara så himla kallt också, vid 23 minus kan man ju inte direkt gå ut och njuta av det fina landskapet. men det ger väl med sig snart förhoppningsvis!



en riktigt god jul önskar jag dig! kraam.

2009-12-23 @ 20:29:57
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Karin W

Jag önskar dig en supermysig jul Carro!

Kram Karin

2009-12-23 @ 20:37:27
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Att migränen skulle komma kan man ju aldrig förutse, den kommer liksom när den vill, likaså att jag inte fick sova dagen före julaftonen något heller, var inte heller inplanerat. Sedan sa jag faktiskt när vi satt och åt att jag bara sovit 4 timmar, men ingen lyssnade... Jag tycker alltid att det är trevligt när alla kan komma till jul och kalas, att jag mådde som jag gjorde denna gång kan som sagt ingen förutspå. Jag är stark psykiskt vilket gör att jag klarar en natt utan sömn, 2 var lite väl tufft ska erkännas. ;) Men jag överlevde och så länge alla är nöjda, vilket jag hoppas så är jag oxå det.

Ha en riktigt god fortsättning!

Önskar jag och resten av gänget!

2009-12-26 @ 20:35:23
URL: http://stallrosen.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0