Jag vet att du läser eller har någon på "span"

Och vill bara säga att jag är så oerhört trött på dig !
Vad är det med det hela "Jag vill inte ha något mer med dig att göra" som du inte förstår?
Du har betett dig så fruktansvärt illa. Men har du berättat det för någon?
Har du berättat att du önskade att jag skulle ta livet av mig & att jag skulle få ett helvete?

Jag orkar inte må dåligt på grund utav dig och sättet du klankar ner på mig.
Det enda du gör är sprider falska rykten för att få folk att tycka synd om dig.
Sluta ring, sluta sms:a massa hot, sluta läs min blogg !
Låt mig & min familj vara ifred och börja bete dig som en vuxen.
Capish?

Föressten så svänger den här låten
Guldgossen - Cp - fingret


Kommentarer
Postat av: Regina

uscha, jobbigt med personer som stjäl en massa energi sådär :(

men vet du? om några dagar har jag halebop! bra va?

många kramar

2009-08-18 @ 18:58:30
URL: http://reggs.blogg.se/
Postat av: Therese

Men vad ha du råkat ut för?

Människan måste ju vara hemskt missnöjd med sitt eget liv..

Såg att du tagit upp kontakten med annika, känns det bra?

Låt inte energitjuvarna komma åt dig..

Tycker du verkar ha rätt inställning trots allt tråkigt på sista tiden..

Ibland brukar det ju bli sämre innan det blir bättre, så nu börjar nog resan upp..

Många kramar

2009-08-18 @ 20:19:50
URL: http://vxlhaxanfranorrland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0