Helgen so far

Sommaren har hittat hit igen och jag trivs som fisken i vattnet
Igår blev inte många knop gjorda.
Dock slängde jag ihop Blåbärsmuffins sent igår natt.



Undra sa flundra om min farbror hämtade upp dem hos pappa idag?

Idag har jag varit iväg med min far på äventyr.
Överallt och ingenstans. Det var mycket trevligt :)

Mindre trevlig har min kväll varit. Jag grälade med mamma, riktigt ordentligt och det framgick i vårat bråk
hur mycket pengar jag hon hade "slängt ut" på mig när jag låg inlagd
att jag tydligen bor på ett hotell och att jag har det så bra som slipper betala för att bo här.
Saker som en mor inte bör säga till sin dotter enligt mig. Särskilt inte när jag diskar, städar å donar på och handlar ALL min mat själv.
Blir så förbannad över allt hon vräkte ur sig !
Enough details, men är det så hon känner så ska hon slippa mig. Nu kanske jag låter löjlig
men jag måste fokusera på att bli fri(sk)
Pratade med pappa och det blir nog så att jag flyttar dit så snart som möjligt.
Huvudsaken jag har en säng och där jag inte är en belastning
Tur att jag har så underbara vänner & övrig familj som förstår.

Så blir det sparsamt med uppdateringar framöver så vet ni varför.
Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh min lilla carro, du kan få komma och bo hos mig i Umeå istället :D Ta hand om dig, KRAM

2009-08-09 @ 01:01:55
Postat av: ld

Du har helt rätt, så ska en mor/far inte säga till sin dotter/son, så säger man väl inte ens åt katten ;), det kan inte bli mer fel.

2009-08-09 @ 02:16:04
Postat av: Jessica

Visst är det härligt att vi äntligen fått lite sommar tillbaka.



Trist med bråket, inget kul att få höra såna saker. Hoppas det löser sig och det blir säkert bra om du bor hos din pappa.



Hoppas du får en bra söndag!

2009-08-09 @ 10:42:47
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0