Härlig dag

Så var ännu en dag snart över. Det har varit en bra dag ! :)

Hade kalas mysigt med Kikki å Albin på Birsta. Alltid lika trevligt att träffa henne :)
Dock sov Albin hela tiden men jag fick hålla i en sovande sötnos en stund.
Gud, det är så "läskigt" att hålla i något så ömtåligt och litet. Vart dock en hejare på att köra vagnen där också.
Tyckte Kikki kunde få shoppa lite. Hon fann en tröja som jag pröjsade lite för som en försenad födelsedagspresent.
Sen fick hon fotoalbumet och 2 bodysar till Albin som jag har haft hemma hur länge som helst men vi har ju inte
setts på toklänge =/ Jag vart glad för att hon vart glad :)

Själv fann jag en läcker T-shirt på Gina Tricot


99 riksdaler

och ett par Sammetstights ifrån Cubus.


179 kostade dem.
Dock har jag ej bestämt mig för om jag ska ha kvar dem.
Last year hatade jag tankenpå att bära ett par .. Men efter att ha testat dem är som lite småkär i
Dagens I - landsproblem. We'll see

Vid halv fyra snåret skiljdes vi åt och gick jag upp till huset där pappa och dom höll på med skorstenen.
Åke var där och gav mig en "fika-slant". Ni minns, farfars vän som alltid insisterar på att ge mig pengar och jag skämms lika mycket varje gång. Känner mig som ett litet barn :p

Aja, fick åka med pappa hem.Väl hemma vankades det Paltmiddag !
Min morbror & hans familj å mormor åt med oss. Väldigt trevligt och GOTT !


"Fuskpalt" gjord på Raspeballsmix som måste smugglas från Västerbotten
eftersom vi ej har det här hemma. Men om man ber ICA te hem några påsar så kanske dom gör det?

Wilmer tyckte dock ej om Palt men smaskade glatt Vitlöksbröd


Sötnos !

Blev en vända till i skogen efter middagen. Chockerande va?
Så nu ska jag ta och rensa dem så det är gjort. Men vet ni vad?
Jag har fått en bärrensare utav Kjell



Så nu slipper jag de förbaskade bladen iaf ! haha

Söta drömmar / C

Kommentarer
Postat av: Don't mind me

Hmm, har aldrig sett en sån där bärrensare - fungerar den verkligen? Håller med om att det är kul att plocka, men grymt tråkigt att rensa!

2009-08-04 @ 23:32:30
URL: http://dontmindme.blogg.se/
Postat av: Kikki

det var jättetrevligt gumman och tack igen för presenterna! Jag ska fixa diplomet också, lovar ;)

2009-08-05 @ 11:50:58
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0