Torsdag

Barnen anlände strax innan tio.
Det lektes och bjöds på Pannkakslunch :) Tror de uppskattade att min lillebror var här också.
Han har väldans bra hand om dom, även han :)

 
  

Vid ett kom pappa och hämtade post.

 

Var hem till mig och hämtade post.
Sen träffade vi farmor & farfar på Birsta en snabbis.Skulle dels få igen vågen fram åter.
Farfar sa att den diffade en del men jag vill veta själv innan sjukhusvägningen på måndag.
Dock vet jag inte hur jag känner såhär efteråt ..  Diffar den så är det inte bra. Måste upp möe. Visar den dock rätt så har jag gått upp runt ett kilo sen sist :) Lagomt isåfall .. Men vi får se till veckan helt enkelt. Tillbaka ska min våg iaf !
Ingen människa bör ha en våg hemma .. Palla värdera sig själv i siffror !

Vilket som så gav farmor mig en slant å köpa glass för till mig, Freddan & tha cousins.
Så vi köpte varsin glass å jag var in och handlade på Coop och sådär innan vi åkte hem.

Lennart kom och hämtade upp dom innan fem. Och strax efter det käkade vi middag.
Stuvade Makaroner & Köttbullar, mums !

 
Me love !

Efter middagen åkte moder, Kjell å Fredda å handlade grejjer på ICA Maxi till morgondagens middag.
Det blir Tacotårta ! :) Tror ni jag längtar eller?

Annars har det varit chill. Sett på Roomservice som vi spelat in. Fan vad Dregen är läcker.
- "Allt i livet kan inte vara så stelt & rakt. Det måste vara lite fucked up".

För övrigt så mår jag sådär. Ibland vill jag inte skriva hur jobbigt allt kan vara eftersom jag bara vill vara positiv. Men just idag så har det varit jobbigt. Förkylningen består och massa oroskänslor befinner sig i min kropp. Mycket inför vägnigen på måndag, besked från Försäkringskassan osv. Försöker att inte ta ut det rent tanke/handelsmässigt, men ibland misslyckas även jag. Men bara på'et igen. Skam den som ger sig.

Ska iallafall ta mig en Ipren och kasta mig i säng (ja, rent bokstavligt;) Imagine !
Så hörs senare idag ! Söta drömmar / C

Kommentarer
Postat av: Karin

Håller med! Hoppas att dom andra smakerna är lika goda :)

2009-04-17 @ 00:55:42
URL: http://karincicilia.blogg.se/
Postat av: maroska

älskar verkligen din blogg. Det bästa är att du lägger upp så mycket bilder Gör den mer Levande! :)

2009-04-17 @ 08:17:47
Postat av: vintageretroprinsessa

Hallå tjejen ;)

Kul att du tittar in till mig titt som tätt.



Kom påensak att jag aldrig skrivit om din sjukdom.

Det är inte så att jag inte bryr mig för det ska du veta att jag gör.

Jag hoppas att du en vacker dag bkir fri från din sjukdom och kommer på andra tankar ingen annan än dig själv kan välja när den dagen kommer.



Massa kärlek till dig

2009-04-18 @ 00:41:11
URL: http://www.bambii.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0