Tisdag

Idag har jag haft en väldigt lugn förmiddag. Till lunch åt jag någon form utav varma mackor.
Avverkat lite läxa och sen begav jag mig till City Gross en sväng.
Klockan fem vankades det middag hos mamma :)
Palt på Raspeballs mix, you know I love it !


 

Sen skjutsade pappa hem mig, thank god !

Tog mig en promenad när jag kom hem, men fy tusan vad kallt det är ute alltså. Helt sjukt !
Mötte Tina vid bussen runt halv nio :)


 
Vi ha sett på filmen Princess Protection Program, käkat karra & surrat strunt. Nu ska vi nog snart natta kuddarna !
Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: carolina

vad mysigt med sällskap! palt ser verkligen exakt ut som kroppskakor ;)

2009-09-30 @ 12:23:01
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Y

Jag blev jävligt nöjd med håret! Kommer inte ihåg vad det var för märke, men det var en 8-tvättarstoning med och färgets namn var Intensive Red. Din hårfärg då? Kram

2009-09-30 @ 12:29:40
URL: http://johannablondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0