Politisk propaganda

Igår när jag kom hem så låg denna i "reklam-behållaren" (som farfar gjort) jämte brevlådan.



Är det något som jag finner oerhört provocerande så är det när
folk försöker propsa på mig sina åsikter & skall tala om för mig vad jag
ska tycka, tänka eller vad som är bäst för mig.
Vill jag ha information eller fakta så letar jag upp det själv.
Så nu vet ni det, SD, alla telefonförsäljare, Jehovas vittnen och alla ni andra som vill
få mig att joina "the dark side", gör er ej besväret att störa mig !

Nu hade jag valet att bara kasta den i insamlingen.
Men det värsta var nog att den legat där .. Alldeles öppet för folk att skåda när de passerat.
Tror de som gått förbi mig att jag är värsta rasisten nu? =O
Tror ni de tänkte "Jasså, hon prenumerar på den tidningen hon?"

Damn you SD if you have ruined my reputaion

Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller med dig fullt ut, undrar man något så söker man ju svaren på det själv utan att någon ska omvända en. Tur att jag bor rätt avskilt på landet, så jag tror inte att på dom tio år jag bott i detta huset så har jag aldrig haft påhälsning av nån som försökt pracka på mig något.



Hoppas helgen varit bra!

2009-09-06 @ 18:10:59
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0