Igår och planer för idag

Var bland de jobbigaste dagarna ever, därav den dåliga uppdateringen.
Pappa hämtade mig efter lunch och vi åkte för att hälsaRosa på sjukhuset.
Hon och pappa berättade att hon fått reda på vad som är fel.
Men av respekt till henne och då vi ej vet så mycket ännukan och vill jag inte skriva mer än så.
Nu gäller det att bara försöka vara positiv och kämpa tillsammans !

När pappa släppte av mig på Birsta medans han hämtade lillasysterskolan
så gick jag som en zombie. Men jag hade lovat farmor att fixa de sista presenterna till Hannah
så det fick gå .. De plockade upp mig på Birsta runt tre snåret och vi åkte och handladeMaxi
Det var helt galet med folk .. Fredag + barnbidragshelg = Ingen bra kombo !
Till min lycka upptäckte jag att de hade fått in Raspeballsmix dvs Paltmix
Så nu slipper man beställa när de kommer ner ifrån Vännäs ;D



Så jag ska testa och göra det själv framöver !

Sedan så skjutasde far & Eme hem mig



Middagen fick bli "Fredagspizza".



Resten av kvällen ägnade jag åt att städa då det såg ut som ett mindre krig
brytit ut här hemma .. Det blir så när man har "hantverkare" här som springer in & ut ;p

Just nu sitter jag och väntar på att farmor & farfar ska komma
Först ska vi handla, där efter iväg till Söråker på 6 - årskalas.

Vad har ni för er idag?
Ha det så bra / C


Kommentarer
Postat av: Y

Sommarstugan var grymt mysig (:.

Hur är din dag idag? Jag ska till kulturnatten ikväll om jag pallar, annars inga planer.

Kram!

2009-09-19 @ 16:16:35
URL: http://johannablondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0