God förmiddag

Och här skiner solen :)

Imorse vaknade jag inte av väckarklockan =O
Som tur var så skickade Sanne ett sms, vid 06.45 annars hade jag nog sovit fortfarande.
Åt bl.a ett supergott bröd till frukost. Ett pre-baked som jag hittade på Maxi



Manges Blåbärsbit eller något sådant

Medans jag satt där i lugnan ro with tha frulle & Morgonpasset så möttes jag utav beskedet
att Mr "Nobody puts baby in a corner" Patrik Swayze, nu avlidit till följderna utav sin cancer.
Oerhört trist ! Varje gång en stjärna slocknar, känns det konstigt på något vis.
Mest chockad var jag den gången jag såg att Heath Ledger dött. Det vart så tomt ..
Knepigt det där, fast man ej känner dom så berörs man ..

Enough about death
Har varit effektiv och gjort Filmkunskap hela morgonen och nu är jag finally done.
Tog banne mig tid att svara på alla de frågorna. Nu är det bara att skriva rent det.

Ska nog ta mig en kort promenad innan det är dags för lunch.
Får bli pizza - rester idag.
Sen ska jag iväg med min granneErikshjälpen :)
Ack så trevligt att umgås lite med henne, trots hennes lite högre än min ålder ;)
What's for dinner, I don't know ?! Any ideas ?! .. Sååå tråkigt att äta alena

Vad har ni för er idag?
Ta hand om er / C

Kommentarer
Postat av: Carro.

tacktack, det ska jag ha =)

filmkunskap... vad läser du för någonting?

2009-09-15 @ 11:32:37
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: carolina

fynda på på erikshjälpen! fynda åt mig med! hehe ;)

2009-09-15 @ 12:31:59
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Y

erikshjälpen in my heart!;).

så himla srogligt att han dog!



hm, jag ska grilla kyckling och ha potatissallad till middag, men andra förslag är t ex blodkorv (om du gillar det) eller fiskgratäng eller något?



kram!

2009-09-15 @ 12:45:09
URL: http://johannablondie.blogg.se/
Postat av: sanna

kanske vi ses då! ;) ska också dit en sväng och kika om dom fått in nått skoj!

2009-09-15 @ 12:48:20
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: Amandah

Pizza låter ju grymt gott;)

Har dock lite ont om middagstips... Pasta och köttfärssås är ju sådär lagom präktigt och bra:D Puss

2009-09-15 @ 16:26:29
URL: http://trekopparchoklad.blogg.se/
Postat av: ullared

Äntligen!

Nu planerar vi en andra säsong av ”Ullared”, som är en samproduktion mellan Strix television, Kanal 5 och Gekås Ullared. Vi letar efter Dig som ska besöka varuhuset under november och december i år.



Vi är intresserade av att träffa veteraner och nybörjare, unga som gamla. Alla sällskap är välkomna att höra av sig: möhippor, hårdrocksband, barnfamiljer, skolklasser och pensionärsgrupper. Kanske ska tjejgänget åka på årets stora shoppingresa? Eller åker du solo? Om du eller någon du känner ska åka till Ullared för att shoppa så ska du höra av dig till oss!



Skicka ett mail till oss om vem du/ni är och varför just du/ni vill vara med till: [email protected]



eller till:



”Ullared”

Strix television

Lumaparksvägen 11

120 87 Stockholm



Bifoga gärna en bild på dig själv samt ett nummer och adress där vi kan komma i kontakt med dig. Har du några frågor så är du välkomen att ringa på: 08-52259534



Vi ses i vimlet!

2009-09-15 @ 16:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0