Tisdag

Denna dagen har mest bestått utav en f.m utav pluggande.
Nämligen Historia C. "Lär dig läsa med vetenskapliga och kritiska ögon".
Väldigt intressant, men kräver attention.
 Auschwitz - Den slutgiltiga lösningen, får stå för analyserandet.

Tog mig en promenad i det faktiskt härliga vädret, berodde nog mest på att solen sken.
Sen lagade jag lunch. Köttbullar & Potatismos, väry advanced, men ack så gott !



Köttbullarna har jag faktiskt köptLidl =O Handlar aldrig där annars.
Men just de hade fått så bra betyg i massa mat-tidningar så jag var tvungen å testa.
Enebackens hette de, pch de var mucho goda & köttiga.

Pappa hämtade upp mig innan han åkte på sjukhuset och droppade mig på Birsta en sväng
innan jag tog bussen till stan.
Hann med att kolla in det nyöppnade Stenstans bager & kondis också.
Oerhört fräscht ställe !
Syndigt goda bakverk & bröd de såg ut att ha där. Får bli ett inköp där snart !

After that mötte jag upp Sannpann. Shoppingdjävulen i mig vill handla men jag stod emot.
Istället köpte vi med oss en Sub ifrån Sandys (Jag valde faktiskt ej matställe !)
och travade  därefter upp mot bion. Lite av våran grej å sitta där och mumsa mackor innan =P
Förhandsvisning stod på schemat, jag gillar't !
Vi såg Bröllopsfotografen å jag må erkänna att jag var lite skeptisk till den först,
men den var riktigt rolig & bra ! :)

När den var slut så var min far så rar & hämtade upp mig så jag slapp vänta på min buss i 45 min.
Min pappa är bäst i världen ! Var med honom in på Willys och återigen fann jag ett nytt bröd



De 2 igår var faktiskt också goa ! Särskilt "God form", det var en speciell smak på det.
Skinksmörgåsar for the win, gärna Philadelfiaost också :)

Mycket bröd går åt och därför måste jag ha variation, klarar inte av att äta samma bröd jämt.
Gör ni det?
Och nej, jag behöver inte kasta allt bröd då jag är en duktig tjej som fryser ner
dem & plockar upp eftersom, då blir det färskt och gott också ! ;)

Utanför öser regnet ner och det smattrar sådär mysigt mot rutan.
Jag ska krypa ner under täcket för att läsa lite mer & därefter dejta John !
Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Carro.

jag vill också shoppa HELA TIDEN just nu, har suttit o kollat på hundra sidor på internet känns det som..VILLVILL, men så känner jag att jag borde spara mig liiiite till! JOBBIGT! haha.

2009-10-06 @ 22:26:03
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Regina

När du kommer hit får du nybakt bröd!

2009-10-06 @ 22:45:18
URL: http://reggs.blogg.se/
Postat av: Pernilla

det är väl klart att den var bra, har du inte sett Smala Sussie? Det är ju världens bästa film och det här är ju samma gäng och regissör :) jag har laddat för Bröllopsfotografen i flera månader nu, så jag längtar massa till nästa helg när jag ska se den. haha!

2009-10-06 @ 23:36:45
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Sanne

Filmen var faktiskt bättre än väntat! :D Svenska filmer brukar inte vara mina favoriter annars..

När jag kom hem såg jag att vi hade nytt bröd i skafferiet vi med. Gissa vad? Frökusar från Fazer! :o Ska ätas imorron till frulle. :D yum

2009-10-07 @ 00:38:26
URL: http://sanneo.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, jag var också med min pappa igår på Willys och handlade bl.a. det där brödet! :)

Så du rekommenderar det? Jag har inte provat det än.

Hoppas du får en fortsatt bra dag tjejen.

2009-10-07 @ 11:37:24
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: Emma

åå vad gott det brödet ser ut, hoppas jag kan hitta det i min lilla stad!

Kram

2009-10-07 @ 13:10:52
URL: http://ammina.blogg.se/
Postat av: missh

brukar också köpa LIdl´s köttbullar!!

sen köpte jag Scans, men bytte tillbaka t LIdl´s sen för de e MKT godare!!



2009-10-08 @ 22:33:55
URL: http://www.misshart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0