Onsdag

Jag vaknade piggpiggelin imorse, gav mig ut på en veva innan jag käkade frukost.
Brödet som jag köpte igår var mucho smakrikt, älskar bröd med frön & kärnor i,
det fastnar så gott i tänderna, haha !

Fick så himlarns ont i magen efter frullen. Får alltid det !
J*vla mage som krånglar. Minns inte när den fungerade som den skall. Vad är problemet lixom?
Förstår att intresseklubben antecknar ;)

Jaja, har läst massa sidor i boken men fy tusan så tråkigt det är.
Promenadhäxan skulle då bra gärna vilja gå ut igen, men då blir inget skolarbete gjort
och jag SKA bli klar med gymnasiet till våren, that's it ! Disciplin är det som gäller !

Ska plugga lite till sen så väntar jag på att Carro ska höra av sig. Ska hjälpa henne med
att frakta lite paket & därefter ska vi äta lunch någonstans :) Ska bli trevligt !

Vad har ni för er idag?
Hoppas allt är bra and Take care / C

Kommentarer
Postat av: carolina

att du orkar gå ut innan tolv, haha :P bra att brödet var gott! gillar också bröd med en massa frön, men inte stenhårda mörka bröd :P

2009-10-07 @ 11:36:58
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Carro.

älskar också bröd med lite tugg i! Fast inte pga att det fastnar i tänderna.. haha.

2009-10-07 @ 12:29:23
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Y

Åh, var filmen bra? Jag är i skolan nu, sen ska jag följa med min lillasyster som ska klippa håret kort och sen hämta min lillebror på skolan :). Kramar

2009-10-07 @ 12:58:58
URL: http://johannablondie.blogg.se/
Postat av: J

Jobbigt med ont i magen! Har själv haft jättemycket problem med kramper efter ätande, men numer är det bra för det mesta.



* Har du kollat om det är något du inte tål? Laktosintolerans är ju vanligt t ex.



* En annan grej är att man faktiskt kan få ont i magen av för mycket fiber... Om man är för "duktig" på att äta frukt och grönt, fullkorn, fiberrika flingor etc.



* Stress? Magkatarr? Då får man ju ont direkt efter man ätit typ.



* Äter man för sällan och för lite kan man också väldigt lätt få ont i magen.



* Tugga maten ordentligt, lugn och ro när man äter kan göra att man lättare smälter maten.



Nåt av dessa punkter kanske? Ont i magen suuuuuuger! Hoppas det blir bättre.



kram!

2009-10-07 @ 21:12:45
URL: http://ettbraliv.blogg.se/
Postat av: kikki

men carooooo! inte gå innan frukost iaf, isåfall får du äta 2 frukostar, en innan och en efter promenad!!!!!! upp i vikt var det nu!! <3

2009-10-08 @ 11:12:47
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0