En bra tisdag

Efter att ha spenderat morgonen med att plugga så kände jag att
banne mig, nej jag vill inte äta lunch hemma. Så jag chansade på att Carro
var ledig och det var hon :) Vi möttes upp inne i stan sen så drog jag



med henne



på Delicerano. också käkade vi varsin Foccia med Kallrökt Lax



Ah, jag äälskar dem !

Och titta vilken tjusig Latte, Carro drack :)



Vi satt och surrade en massa innan jag joinade som Birstasällskap på
jakt efter vinterskor. Men några sånna vart det ej, istället köpte hon såväl jag lite annat
Bl.a en tröja, den var så skön !


Värsta pangpriset också , bara 99 :- på H&M

Sen så fann jag Ronny & Ragge på Coop



Kollade på ett avsnitt nu ikväll och det var verkligen ej så bra som jag minns.
Haha, men ändock rätt underhållande.
Har ni sett det någon gång?

Tänkte först inte åka till f & f eftersom kontroll freaket i mig ville vara hemma.
Men ringde dem på e.m och sa att
- Banne mig, jag vill åka ändå.

Så farfar hämtade mig, vi köpte med oss lite nödvändigheter. Pratade med Lina i telefonen, såg att jag
vunnit tävlingen och här sitter jag nu, nöjd ! Spontanitet är bra för själen och ett steg närmre att bli fri(sk)
Stannar tills på torsdag då de åker ner och handlar.

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: sanna

Oh ja, visst är dom! :D tack, håll alla tummar du har, haha!

2009-10-14 @ 09:40:29
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: Åsa/Smultron

Ha ha, Ronny och Ragge ja, tyckte det var jättebra när det gick, men nu när man ser det så...njaaa. Har dock en sambo som är lika stormförtjust idag som förr. :)



/Åsa

2009-10-14 @ 11:50:39
URL: http://smultron.wordpress.com
Postat av: kikki

men det är sååå dyyyyyrt att äta lunch ute ju gumman:o det är bättre man äter lunch hemma och dricker kaffe och så på staden ;)jag är en fattig människa och det är så jobbigt att lägga pengar på mat, när man kan få så mkt annat kul för dom slantarna ;) men man kan ha minst lika mysigt och trevligt över en kaffe ;) hihi! =D så till veckan kör vi,vi måste bara checka vädret så det inte regnar eller så eftersom jag och albin går :) KRAAAAM!

2009-10-14 @ 12:43:06
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Carro.

ja den var bannemej RIKTIGT fin den latten! Det är itne ofta de har sånna skills och gör så fina grejer på caféna nu för tin!

2009-10-14 @ 21:42:56
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0