Tisdag

Ni ska bara veta vad skönt jag sov imorse. Det var så underbart varmt å gosigt under täcket
men det var bara å kravla sig upp och äta frukost innan jag satte igång med studierna.
Kom inte så långt men ändock. Bussade in till stan för att äta lunch med Ida :)
Delicerano föll valet på.

 

Min Foccacia med Kallrökt lax & Idas Lasagne

Gött ! Sen tog jag ett bussen hem och pluggade ännu mera.
Såg ett avsnitt utav Pang i bygget som skall analyseras dramaturgiskt. Oh yes !

Efter jag käkat middag åkte jag ut med mamma & Kjell en sväng.
Skönt med lite umgänge eftersom jag hade jobbiga tankar.
Vi var bl.a på Jula & jag fick en jättefin tomte utav dom som håller i en ljuslykta.



Me väry happy :)

Snöat har det gjort idag också, mys ! Give me more ..

Nu ska jag ge mig an den där förbaskade diktanalysen igen ..
Det är med stor motvilja, men den måste ju göras =/

Söta drömmar / C


Kommentarer
Postat av: Carro.

jag hade inte det alls gosigt under täcket i natt.. frös som en liten hund så har ont i hela kroppen idag! :/ om jag nu ska klaga lite.. haha. ska pusha på att få ett externt element! är allt bra med dig idag?

2009-11-11 @ 19:29:03
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: carolina

åh, foccaciatoast <3

2009-11-11 @ 23:37:17
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0