Regnig söndag

Vaknade till ett evigt regnande som hållit i sig hela dagen.
Man kände sig sådär lagom pepp att hitta på någonting.

Frunchade big time, åkte med mamma och Kjell upp till Härnösand & Dollarstore runt ett.
Köpte sådanna där nödvändigheter som bakplåtspappor, överstrykningspennor, gem osv.
Jättefina julkort också :) Annars hade de dåligt med julsaker ..

De lämnade av mig hos pappa, hann träffa Maria och de andra som snabbast :)
Alla Rosas barn har varit nere här i helgen, mys för henne :)

Sen skjutsade min far mig till bion för att hämta biljetter också joinade jag honom på
ICA .. Jag tänkte först inte följa med in ;p Skämms för att jag är där så ofta, haha !

Har ätit middag och bara chillat. Bokat tågbiljett. Ska göra en mellanlandning och säga HEJ, krama om  och umgås med Lina i Uppsala några timmar, den 26, innan jag fortsätter till Regina i Stockholm :)


Sen ringde det något knasigt nummer. HATAR när det gör det ;p
Bara massa telefonförsäljare, så jag örskade inte svara. Likadant med skyddat nummer, undviker att
svara då (A) Brukar ni också strunta i att svara om okända nummer ringer?

Nu sitter jag och väntar på att Christoffer ska dyka upp :) Har "lurat" med mig honom och Ida
för att se 2012. Den börjar 20.45 och är hela 2,38 lång. Hoppas den är bra ! :)

Ta hand om er / C

Kommentarer
Postat av: Carro.

hatar telefonförsäljare!! hoppas filmen var bra! är skitsugen på att gå på bio..

2009-11-15 @ 20:03:38
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: sandra

den är skitbra, bara så du vet =)

2009-11-15 @ 22:29:12
URL: http://lillasana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0