Mensmonster



Jag skulle då inte vilja åka omkring i den där bilen ;)

Däremot är det lite roligt med de som har egen reg-plåt, även om det är lite onödigt kanske.
6000 kostar det för en skylt som gäller i 10 år .. Man ansöker på Transporstyrelsen
I Timrå är det någon som har "Mjölk" på sin bil. Vad ligger logiken i det? Gillar han Mjölk månne?

Om jag hade körkort & bil skulle jag nog välja något "läckrare".
Hmm undra vad det skulle stå på den.

Vad skulle det stå på din registrerings-skylt om du fick bestämma?


Kommentarer
Postat av: Carro.

haha, ne den där skylten skulle jag nog inte heller vilja ha ;) Fast jag hade aldrig lagt ut 6000spänn på egen skylt, tycker det känns rätt löjligt faktiskt!

2009-11-08 @ 17:40:18
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0