Lördag

Idag har jag
varit överlyckig över det faktum att solen varit framme
och därefter tagit en promenad i det fina vädret

Ätit supersmarrig Risgrynsgröt

Blivit besviken då folk trashat mina planaer.
Tagit bussen till CG och sådant därför, och därefter fördrivit tid på staden
tills min far kom och gjorde mig



sällskap på Lyslördagen.
Där höll Sven Wolter tal.



Jag älskar hans röst ! 

Cantitokören
i

(körsång imponerar på mig) & Sarek uppträdde
Sen tände de alla juleljusen



inne i stan medans alla sjöng Stad i ljus :) Supermys !
Vi tände värmeljus också, pengarna gick till värmestugan.



Bakat en Sockerkaka. Glömde stekpannorna i ugnen så det började lukt skunk.
Mitt i allt glömde jag mjölken i smeten .. Sockekakan vart inte bra !

Blivit upphämtade runt åtta snåret för att klockan 21
befinna mig på bion med Christoffer och min lillebror för att
se New Moon. Den var bra .. Fast ettan var ändå bättre :)

Nu ska jag natta kuddarna ! Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

åh den är ju rikigt läcker! hihi låter ändå som en bra dag de där!

2009-11-22 @ 10:19:47
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Jenny.

Du verkar verkligen ha haft en mysig dag !! =0).

2009-11-22 @ 11:27:48
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh, visst var det så att vi behövde den solen som faktiskt infann sig igår. Dock spenderade vi större delen av den ljusa tiden på Ikea.



Åh, vad mysigt nu är det bara en vecka kvar till 1:a advent med allt vad det innebär.



Ha en skön söndag!

2009-11-22 @ 11:59:16
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0