Lite update såhär på kvällskvisten

Tänkte väll bjuda på det ;D
Om jag lyckas få fram något på detta tangentbordet.
Igår var inte en allt för händelserik dag. Jag pluggade hela förmiddagen och efter
lunch så begav jag mig till stan för att fixa ett lånekort på biblioteket och försöka
finna några böcker till filmkunskapen, men tji fick jag.

Så det vara bara å bege sig hemöver efter att ha införskaffat lite föda på Willy:s.

Annika ringde också, vi har pausat samtalskontakten atm, tills det lugnat ner sig.
Hon ville iaf att jag skulle dit och ta Vaccinationssprutan, men den
har jag ju redan tagit ;p

Efter jag käkat kom pappa å vi begav oss för att kolla på en dator.
Det blev en från Elgiganten som jag vid skrivande stund försöker få humm om.
Lite ovant med ny dator .. Aja, vi ska nog bli vänner ;)

Vi var och handlade och det blev gokvällsfika iform utav Saffransklipp & dessa Muffins



Christmas it is ;)

Fann även den nya Risifruttin (men jag har ej hunnit testa den ännu)



Men nu vet ni iallfall vad ni ska hålla koll efter ;)

Somnade redan 22 igår. Var så sjukt trött & hela kroppen värkte =/

Imorse vaknade jag dock piggare och gjorde klar en uppgift i Litteraturvetenskapen
innan jag travade ner å mötte Hådda på Birsta.



Vi käkade lunch på Taco bar, han en Chicken Hombre



å jag körde Chicken Burrito again ;)

Vi var runt lite varstans. Himlarns roligt att träffa honom, det blir allt för sällan.

När jag senare skulle ta bussen till stan hoppade jag på fel. Suck ! Dom har dragit om linjerna här
så man blir alldeles virrig. Aja, till stan tog jag mig för att hämta ut förhandsvisningsbiljetter till
Så Olika. Det fanns EN kvar ! Tog den men jag får se om jag går alena imorgon ..

Fick åka med mor & Kjell hem som också skulle hämta biljetter men som ej fick tag på några.

Annars har jag bara chillat, installerat datorn & gjort Recovery CD :s alldeles på egen hand ;)
Min mostra Nana ringde så jag pratade med henne i telefon cirkus en timme.
Lovade att jag ska åka ut till henne å sova något framöver också. Får se till att kirra det.

Idag har jag faktiskt känt mig någolunda glad. Det känns som jag är på god väg igen :)
Nu ska jag ta min Litteraturvetenskapsbok och krypa ner under täcket.

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Pernilla

vad lustig du är med alla dina julsmaksaker du köper :) själv håller jag mig tills december, även om jag faktiskt åt en pepparkaka i söndags!



men kaffe smakar ju inte alls gott, jag förstår inte hur någonting som luktar så gott kan smaka så illa ;) nej, te är det enda för mig. ja, och massa läskeblask och mineralvatten blir det ju också förstås...



tycker du inte om american beauty heller? den är iofs inte sååå bra, men helt klart sevärd. jag tycker ju inte alls om såna filmer som alla andra gillar, jag tycker bara om filmer som inte handlar om nåt. actionfilmer och krigsfilmer går bort direkt för mig så alla såna man sett har ju varit total waste of time. jag såg magnolia på bio (fast den handlar ju inte heller om nåt) och den var faktiskt så kass att vi gick därifrån mitt i filmen.



härligt att du känner dig lite gladare igen och hoppas du lär dig komma överens med nya datorn!

2009-11-03 @ 23:28:54
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Carro.

Vad blev det för dator?? Är på jakt efter en ny nämligen. Blir lite halvknäpp på den här segisen ibland. haha. Har stationär också så behöver förnyas till laptop tror jag minsann ;)

2009-11-04 @ 20:11:22
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0