Last days

så har jag varit på skolan och pratat med min mentor, lite kring projektarbetet och så.
Hon är fantastisk !

Köpt 1 nytt plagg


99 :- på H&M, de är sååå sköna !

förresten köpte jag linnet tidigare i veckan :)



Hämtat ut min vinst



Ätit, pluggat och allt annat sådant där som jag brukar göra.

Igår kväll gjorde jag  allt sådant där tråkigt som måste göras.
Plockade bort alla sommarskor (lite sent) och städade garderoben
dammsög och torkade golven, effektiv tjej. Sen dumpade jag mig å såg på
The Bourne Identity, had never seen it before.

Idag har jag haft en hel dag med min far & lillebror.
Vi har bl.a varit å spanat på bilar, hojar & jag fick mig en Birsta tripp.
Köpte middagsmaten och en maaaassa Snickers på Maxi.



Bara en tia påsen ;) haha
De får bli Snickerskakor & julklappar eller något framöver ..

Hem to my place så kockade jag ihop middag åt oss.
Tacotårta, det var ett tag sen nu.




Trevligt med sällskap !

Vi 

  

såg Polisskolan tre  och så klådde jag dem på Buzz.



Har bara förlorat 2 gånger utav alla de gånger jag spelat olika varianter.
En gång svider fortfarande .. Jag skyller på Linnea att jag loosade ;)
Hon fortsatte stjäla poäng av mig även fast jag ej ledde, haha !
Fy, gillar inte alls att förlora på det ;P Annars är jag nog en rätt god förlorare.
Är ni?

Några andra som även vann ikväll var Timrå, lycka !

Anyhow, de åkte hem runt åtta så det var bara att diska undan, nöta lite dator
och självklart en ny film I am David, med karra :)
Det regnar ute och har gjort mest hela dagen. Så nu är den snön som fanns, borta =/
GE MIG SNÖÖÖÖ :P

Nu väntar allmänbildande lektyr. Ja, Fredag & Klick
and after that så ska jag dejta John !
Söta drömmar / C

Kommentarer
Postat av: CAMIE

SV: Me too<3 :D Åh, stckare! Det borde vara en rättig het i typ varje stad att ha New Yorker ;P

Tack så mycket, älskar dem, dem är jättesköna! :D



Snygga kläder du köpt :D

2009-11-15 @ 00:38:06
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: Malin

Egentligen är det ett bord jag har också. Köpte det när jag bodde i Stockholm hösten 07 och då fick det fungera som TV-bänk. Hittade det på vinden tidigare i veckan och tänkte att det lika gärna kunde komma till användning igen. Slipper jag köpa ett nytt. Ekonomiskt ;)



Snickers och tacotårta, låter som du haft det bra :) Och duuu, dejt? :D

2009-11-15 @ 12:09:30
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hehe vadå? jag? skulle aldrig falla mig in å ta poäng av dej? :D

2009-11-15 @ 12:37:47
URL: http://ymz.blogg.se/
Postat av: Carro.

Du passar så himlans bra i ditt röda hår, snygging! :)

2009-11-15 @ 14:59:53
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Pernilla

åååh, snickers. vad gott. det var hur längesen som helst jag åt det!



tack för dem fina orden men lite bitter är jag faktiskt. fast det är med flit och en del av mig så jag tycker det är okej ;)



jag läser litteraturvetenskap B på universitetet och nu håller vi på med en kurs i dramatik där vi ska lära oss analysera föreställningar och hur en pjäs går från text till föreställning. jättekul ibland och ibland vill man bara kasta böckerna i väggen och dra täcket över huvudet. ja, du vet hur det kan vara med skola.



hoppas du har en fin söndag! :)

2009-11-15 @ 17:10:53
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: kikki

jag MÅSTE verkligen ha ett sånt där linne jag med, så jäkla snyggt :D:D:D

2009-11-15 @ 18:47:07
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Julia

vilken mysig tröja där, bra pris på'n med :D hur ser plånboken ut då? nu blev jag lite nyfiken :p

2009-11-17 @ 13:29:03
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0