Fredag

Jag klev upp runt halv 10 imorse, skönt att sova ut :)
Klickade och klickade för glatta livet, för att få tag på biljetter till ett visst evengemang.
Kan inte skriva här, för jag vet inte vilken nyfiken en som läser ;)
Det strulade till sig en massa och sidan kraschade, men när Regina kom hem ifrån skolan
vid halv elva så lyckads vi få tag i dem , LYCKA ! :)

Vi fikade lite innan vi begav oss på en utförsäljning, sen tog vi tunnelbana och därefter
buss ut till Nacka Forum. Köpte Harry Potter där eftersom jag tyckte de varit så "dyr"
hemma i veckan, 88 riksdaler betalde jag för den på Media Markt här.

Sen åkte vi tillbaka in till stan, var förbi och kollade på skyltfönstren at NK



De var fantastiskt fina. Lite roligt var det att gubbarna där nere i hörnen
hade Foppatofflor, haha ..

och spenderade några timmar där. Köpte faktiskt ingenting
just idag förutom karra & lite julkort och lite paket-ting.
Vid fem begav vi oss till Pizza Hut för att äta



Vi åt mycket smarriga pizzor



Min Chicken Tandoori med
Mozzarella, grillad kyckling, rödlök, majs, purjolök, färska tomater, tandoorisås
.

Och Regina valde något hon ej testat



Parma
Mozzarella, soltorkade tomater. Toppad med Parmaskinka och Parmesanost.

Vi var inte riktigt redo att åka hem (eller jag) haha .. Så vi bestämde oss för att åka ut till
Fridhemsplan. Avverkade Ö&B där vi köpte lite Saffran var, bara 20 :- påsen, det är billigt
med tanke på att de går på 35 om inte mer över allt annars. Köpte även med oss lite bröd
å sånt där nödvändigt ifrån ICA.

Nu är vi hemma i Regina & Pers lägenhet igen och har varit det någon timme.
Små gluttar lite på Idol och sen ska vi se på Harry Potter :)

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Malin

Pizza Hut gör typ världens godaste pizza! Sjukt längesen jag åt där, finns ju liksom inte här -.-



Det är faktiskt ingen blogg, utan har en användare på en community sen typ hundra år tillbaka som ingen vet att jag har där jag ibland skriver av mig. Bara en massa dravel, lite småpoetiskt sådär ;D



Ha en mysig helg du med vännen! :)

2009-11-28 @ 00:23:53
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: sanna

den är från Ikea. Finns bland julgrejerna, man ska tydligen hänga nått julpynt där, men jag tyckte de passade bättre med mina armband, hehe! Billig var den också, typ 30 kronor om jag inte minns fel. Finns i vitt också! :)

2009-11-28 @ 01:53:13
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: Fani

fredagar är perfekt för pizza ju ;) fan du och dina matbilder alltså, gaah. blir ju galen over here! snacka om cravings jag fick efter en riktigt jävla god pizza nu alltså , haha :D puss !

2009-11-28 @ 15:47:53
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: vintageretroprinsessa

Hoppas att du har det kanon i huvudstaden :)



massa kärlek till dig



kram

2009-11-29 @ 00:00:05
URL: http://bambii.blogg.se/
Postat av: Carro.

ojoj så fint skyltfönstret va!!

2009-11-29 @ 14:08:53
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Ät med Nova

Oh ett sånt bra saffranstips med Ö&B :) Det känns som att man kommer avverka en del påsar de närmaste veckorna... :)

2009-11-29 @ 21:55:39
URL: http://blogg.passagen.se/novanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0