Det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig

Och så var fallet igår ..
Jag var ner på Birsta och hängdeyest undan kappan en dag till
sen tog jag bussen till stan för att vänta på Tina.
Klockan fyra får jag ett sms att hon inte orkade komma in för att hon hade ont i foten =/ Stackarn

Happ .. Så då försökte jag ragga middagssällskap utan framgång.
Kände att jag inte orkade fördriva nästan 2 ½ timme på stan alena
så jag åkte hem istället .. Var inte hemma förens halv sex, skulle göra mat och det vart teknisk omöjlighet att hinna tillbaka till stan i tid för föreläsningen.
Lagomt less men jag fick lite gjort hemma istället .. Plockade upp alla julsaker och tomtar,
tänkte börja pynta och så till veckan, därför kan det vara bra att veta vad man har ;)

Men det var yesterday !
I förmiddags medans det faktiskt var uppehållsväder en stund =O
tog jag en promenad (den första på mååånga dagar) 
Och vid ett snåret åkte jag iväg och handlade med farmor & farfar.

Tanken var sen att pappa skulle hämta upp mig för att hämta biobiljetter, men det snurrade till sig så f & f lämnade av mig i stan. Hann spana in på KappAhl och där var pälsen helt slut !
Upp till bion för att hämta biljetter och fick jag med mor & Kjell, som tyvärr inte hann få tag på några tickets ..

Ut till Bergeforsen for vi därefter och dom bjöd mig på middag som jag önskat :)
Stuvade makaroner & Prinskorvar ! :) MUMS
Prinskorvarna är köpta på Lidl (som jag inte fastnat för) och var väldigt goda ! Guldhyttans tror jag de hette.
Mamma hade gjort supergod senap också .. Så skönt att slippa äta solo

Sen droppade Kjell av mig på Birsta.
Köpte kappan .. Men har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra =s
Införskaffade även den nya Transformers på Media Markt :)
99 :- gick den bara på

Nu ska jag krypa ner under täcket och läsa på mitt PM (som jag faktiskt fick MVG på) och Studieboken tills imorgon.
Jag ska ha prov i Filmkunskap. Usch, är som nervös =/ Har inte haft prov på väldans länge
Så ni får hålla tummarna att det går bra ! :)

Ta hand om er / C

Kommentarer
Postat av: Pernilla

tråkigt när saker inte blir som man tänkt sig :( jag borde också leta fram julpyntet, men jag har absolut ingen aning om vart det är någonstans... eller om jag ens har det i göteborg eller dalarna, haha.

2009-11-19 @ 23:03:57
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: Karin

ja de kommer ut i snabbt tempo nu de där filmerna:)

hoppas du får en fin fredag:)

2009-11-20 @ 10:18:33
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Sara

mysigt när man ska börja pynta med julsaker tycker jag. :) idag ska jag åka iväg på en julmarknad. det är mys.

vad ska du hitta på i helgen?



jag hamna på sjukan för att jag hade druckit alkohol och hade så högt i blodsocker så det kunde inte ens mätas med blodsockerapparaten. men fick reda på senare att det låg på 37. alldeles för högt!



men nu mår jag bra i alla fall. :)

ha en fin helg!

2009-11-20 @ 12:08:53
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0