"100" things about me

I brist på ork till annat så kan man ju alltid fylla i sådanna här spännande listor.

1. Tre namn jag lyssnar till: Caroline, Carro, Chinona (farmors påhitt)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är oerhört snäll
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Ätstörningen
4. Detta är jag rädd för: Döden
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kaffe, frukost & kärlek
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Äta gräddstuvad pyttipanna, Prata Kinesiska, Ta 200 kg i bänkpress
7. Detta tycker jag om att göra: Shoppa, träffa folk & se på film
8. Detta vill jag göra just nu: Strosa på gatorna i New York
9. Bästa känslan: När allt bara flyter utan idiotiska tankar
10. Värsta känslan: Ångesten kring mat & motion
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Omtänksam, rolig & initativrik
12. Är jag kär just nu? Nej, eller jag vet inte. Vad är egentligen kärlek? ;P
13. Jag vill gifta mig: Ja, i en gigantisk vit klänning om vintern med häst & släde.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Bli fri(sk), Besöka New York & skaffa mig ett drömjobb
15. Min käraste ägodel: Computern
16. Något jag vill ha i present: En resa till New York
17. Detta har jag på mig just nu: En svart/rosa rutig stor skjorta& svarta leggings. Underkläder också, of course !
18. Favoritkläder: Klänningar
19. Favoritdjur: Hmm .. Djur i plural ! Katt, häst & hund.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rock tror jag. Fast jag är en all-ätare !
21. Favoritlåtar just nu:
Kommer inte på någon på rak arm
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Engelska eller HK / Kemi
23. Stjärntecken: Oxe
24. En bok jag älskar:
 I'm a Harry Potter freak
25. En film jag älskar: Moulin Rouge
26. Tv-program jag gillar: Ser sällan på tv. Men Ugly Betty & OTH I think
27. Favoritdoft: Nybakade Kanelbullar
28. Detta äter jag gärna: Tortillatårta, pizza från Bite Line, Gott bröd & Jordgubbar
29. Dricker helst:
Cola Zero
30. Favoritgodis: Marsipanpraliner & Nå supergoda med krispig chokladyta med fyllning av fluff & typ kolakräm
31. Hit vill jag gärna åka på semester: New York !!!
32. Färg på mina ögon:
Blåa typ
33. Min längd: 172 cm. Beror på vars jag mäter mig
34. Jag tror på: Livet
35. Jag spelar: Gärna TP
36. Person jag beundrar:
Farmor & pappa
37. Så här bor jag: Just nu i en lägenhet hos mamma.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Typ alla i mitt hus.
39. Det här tänder mig: Leenden
40. Det här gör mig avtänd: Egoister som höjer sig själv till skyarna
41. Favoritfärg: Svart, funkar till allt.
42. Favoritcitat: "Jag begär ingenting men jag vill ha allt"
43. En hemlighet jag vet: Kan jag ju inte berätta
44. Bästa present jag fått: DVD - spelaren
45. Senast köpta skiva: The Poodles (Fredrik fick den i julklapp)
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt ansikte
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: The shape of my body at the moment
48. Udda förmåga/egenskap: Jag kan öööh slicka mig på näsan
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En panter, because they are fast and gorgeous.
50. Vad lyssnar du på just nu? Radio guld 106.6 (Tell Laura I love her) Mammas favoritkanal !
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Vilat, äta Gorbys till middag (det enda jag är sugen på) och vila lite till.
52. Var är dina föräldrar födda? Mamma i Umeå & Pappa i Sundsvall
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Något Service pack till Vista
54. Vilken är din favoritrestaurang? Bite Line, Tant Anci eller Sju kryddor.
55. När badade du i en pool senast? Förra sommaren I think.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Jupp .. Jag skrev t.o.m manuset till en på lågstadiet ;)
57. Hur många barn vill du ha? Minst 2, högst 3 ;) Tror jag ..
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Jazz, can't stand it. Särskilt kvinnor med mörk skrovlig röst.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej. Men jag är präglad röd hela min uppväxt.
60. Vad har du för TV-kanaler? De vanligaste + några till
61. Har du åkt moped någon gång? Tror faktiskt inte det =O
62. Har du busringt någon gång? Haven't we all?
63. Har du fått felparkeringsböter? Ska jag ha gjort väldans bra isåfall eftersom jag ej har körkort.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej, eller kanske Fallskärm.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Helsingfors tror jag
66. Har du en egen trädgård? En egen tomt, men ingen tjusig trädgård att tala om.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Bumbibjörnarna.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Utan och innan. Den skrålas varje gång innan matchsläpp på hockeyn.
69. Badkar eller duschkabin? Beror på humör
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Changeling
71. Favoritpizza? El Stilo at Bite line.
72. Chips eller popcorn?
Popcorn isåfall. Tycker ingen är någon höjdare. Älskade Jordnötsringar när jag var mindre
Skulle säkert göra det idag också om jag prövade.
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder aldrig läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Minst två gånger om dagen. Det låter helgalet !
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? No !
76. Apelsin- eller äppeljuice? Inget av dom. Men Apelsinjuice utan fruktjuice.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Fredrik & Hådda. Varsin pizza på Bite Line
78. Favoritchoklad? Fazers kanske. Blueberry Intense, Marabou Digestive, eller Skotte .. Ack så svårt
79. När röstade du senast? Aldrig i något politiskt val. Men säkerligen någon fråga på internet
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Can't remember
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Inget första pris iallafall
82. Är du bra på matlagning? Jag har mina ljusa stunder. Men är lite "feg" i köket.
83. Klarar du att tanka själv? Skulle säkert klara det om jag hade körkort & bil
84. Har du beställt något ifrån shoppingprogrammen som går på reklamtv-kanalerna? Ja, men jag fick de aldrig hemskickat. Tror det var en AB - trainer years ago
85. Pepsi eller Coca Cola? Beror på vad jag är sugen på
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nope
87. Vad var det senaste du handlade? En Cola Zero & bilagan Fredag
88. Har du kräkts offentligt? Ja, i kyrkan när jag var liten.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Can't I have both?
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja, det gör jag.
91. Har du ringt något betalnummer? Gills Tävlingsprogram, Melodifestivaln och dylikt?
92. Kan man vara vän med sitt ex? Beror på hur förhållandet tog slut.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? UV
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Landet lagom
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Try to call me and you will see ;)
96. Vad har du i din väska? Jag byter väska från dag till dag. Men plånboken, mobiltelefonen, nycklarna & kameran hänger alltid med. Sen hamnar 100 andra saker där under dagens gång.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
 Försöker läsa
98. Vad är du tacksam för idag? Hey, jag har magsjuka. Vad har jag att vara tacksam för? ;) Ska vara att jag inte spytt sedan 5 imorse. Praise the lord
99. Var hittade du den här listan? Hos Sanne
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Anyone who wants to

Kommentarer
Postat av: Molly

ja, här/där bor vi :) fast inte så länge till hoppas jag :p

haft en bra dag? hoppas det :) kram

2009-05-21 @ 16:23:02
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: sanna

oh tack söta du! :)

2009-05-21 @ 16:25:53
URL: http://sannabacklund.blogg.se/
Postat av: Sanne

Åh, de där godisarna med fluff och kola hade jag totalt glömt! De är ju jätte smarriga. :)

2009-05-21 @ 16:51:28
URL: http://sanneo.blogg.se/
Postat av: Ida

vilken rolig lista!

2009-05-21 @ 20:54:07
URL: http://festizzz.blogg.se/
Postat av: Erika

Jisses vilken lång lista =)

2009-05-21 @ 21:39:31
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Alex

hihi, denna vill jag me göra. Kopierar den från dig:)

2009-05-22 @ 11:54:35
URL: http://tindra85.blogspot.com
Postat av: Fani

visst gör den? klockren! :D kul lista ju, kanske man borde ta o göra nån gång 8) puss

2009-05-23 @ 14:58:56
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: Karin W

Tack för fin kommentar Carro! Jag läste dina 100, kul läsning men jag skulle inte orka skriva allt det där. Krya på dig nu tjejen!

2009-05-24 @ 18:39:05
URL: http://chiliconkarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0