Sunny saturday

Efter att vi vaknat till liv, ätit och så vidare, så begav vi oss till Birsta.
Det blev ingen dator för mig, fann det lite onödigt. Jag lever på hoppet att min överlever
ett tag till .. Däremot köpte jag Värmespolar för presentkortet jag hade kvar.
De kostade 400 :- Hoppas dom fungerar bra .. Någon som har testat?



Sen så köpte jag värsta söta stekpannan på Lagerhaus


39 :-

Införskaffade ett Rosévin åt mammsen & några öl åt pappa också.
Tredje gången killen i kassan bett om leg & sagt "Grattis i efterskott" sedan jag fyllde år (3 maj) ;P

Middagen åt vi nere hos Mattias & Kicki.
Det blev grillat, MUMS !



Jag åt Kycklingfilé, massa grillade grönsaker, dessa supergoda "stripes", turkisk yoghurt med kanel, massa god sallad och lite Coleslaw. Glömde dock ta kort på tallriken, haha .. Var väldans hungrig ;)
Vart dock mycket mätt & belåten :)

Vid halv sju kom pappa å hämtade mig & Fredrik och vi åkte iväg och bowlade.

  

Familjen Danielsson.

  

Tyvärr så förlorade jag men vi hade väldans trevligt iallafall :)
Kom hem strax innan nio och har haft lägenheten för mig själv hela kvällen , lovely !
Jag dumpade mig för att se ESC och det lutar ju åt att Norge vinner (jo minsann)
Jag kan inte för mitt liv förstå varför .. Visst att låten är trallvänlig men den är ack så "löjlig".
Sen så måste han göra något åt de vildvuxna ögonbrynen, fy bubblan ;P

Ska väll göra sig iordning för att natta kuddarna snart !
Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Carro.

Haha, nemen shit, du har köpt den stekpannan alltså, sjukt häftigt! Du måste berätta om den var bra sen o visa bild på hur det blir :D

2009-05-17 @ 15:41:20
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vilken härlig toppendag. Vilken mysig liten stekpanna.

2009-05-17 @ 20:00:50
URL: http://www.hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0