Söndag so far

Jag vaknade efter klockan 10 imorse, utan att ha vaknat en endaste gång tidigare på morgonen. 
Magsjukan har nog tagit ut sin rätt =p 
Solen strålade & jag ställde mig och stekte Krabbelurer åt min familj i min hjärtepanna.
Den fungerade superbra ! Bjöd även upp mormor :)
Själv föredrog jag Risgrynsgröt (fusk från BOB) och några smörgåsar utav brödet Lyxa.
Det var inte ens gott att rosta tyvärr =P



Gick ner till pappa en sväng & umgicks med. Rosas barn-barn är här som är 2 år & är ack så söt !
Fick åka med dom till Birsta.
Christoffer skulle egentligen med men någon var lite sliten efter partajande igår ;)
Fick dock mina ärenden uträttad så nu är Kikkis present klar.
Vad jag har hittat på får ni se efter hon fått den, kan ju inte avslöja här ;)
Köpte 2 filmer också


199 :- för båda

Och ett jättefint halsband ifrån Guldfynd
älskar budskapet, så sant !



Fick åka med mamma & Kjell hem efter de varit och handlat middagsmaten.

När vi kom hem skulle jag be mamma ta ett kort .. Hon är ingen mästerfotograf ;)
Men såhär såg jag typ ut idag ..



Sen började de med maten.
Idag blev det Tortillatårta. Kändes som det var allt för längesedan ;)



Trevligt att vi satt tillsammans och åt, det var också år och dag sedan med tanke på all magsjuka
och sådär.

Solen strålar fortfarande så jag ska nog gå ut och sätta mig en sväng.
Kanske man får lite färg ? ;)

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Fani

det var det också ;) oh, så kul med gamla disney filmer! har varit skitsugen att kolla på de på senaste tiden men min video är oturligt nog trasig x( puss!

2009-05-24 @ 19:01:48
URL: http://glikia.blogg.se/
Postat av: maria

Vad är krabbelurer för nått?

2009-05-24 @ 21:37:53
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0