Onsdag

Vaknade till grått väder.
Åt frukost, mailde och allt sådant där "viktigt" man gör på morgonen.

Sedan började det blåsa som tusan
Höll nästan på att blåsa bort när jag var ut med Ekky förmiddagen.

Efter lunchendammsög jag hela huset & torkade golvet åt farmor och farfar.
Det uppskattades :) 
Därefter tog jag en lång härlig dusch
och spanade på recept tills på morsdag, tillsammans med farmor.
Det är ännu oklart vad vi ska göra .. Någon som har några tips? Varmrätt & Efterrätt räcker ;)

Vid tre-tiden kom pappa å hämtade mig. Kände för att åka hem idag. Farfar har varit lite väl grinig.
Vilket iofs är förståligt, då han har så ont men det blir påfrestande i allt för många dagar =/

Pappa släppte av mig på stan, var där en stund medans Tina var och klippte sig.
Sedan möttes vi upp och gick å käkade Tant Anci. Jag hade sådan craving efter deras mat !
Det blev ett Mörkt Ciabattbröd med Renkött, Grönsaker, Västerbottensost & Pepparotscremé.
Sååå gött (as usual)

Sen tog vi bussen bort på Birsta. Men det vart ingen shopping. Kanske imorgon?
Någon som vill med? ;)

Kom hem rätt sent och har bara pluggat sedan dess.
Läst den förbaskade "Terrorismens historia".
Om det någon som känner sig manad till att svaradisskusionsfrågorna, som är till
så är det bara att ni hojtar till ;) Ska försöka få lite mer gjort innan jag ska natta kuddarna.

Oooh, dagens bästa !
Sms ifrån Carro. Hon kommer hem från Australien 22 juni.
En månad för sen egentligen, då hon bröt nyckelbenet osv. Men nu är hon äntligen "på väg" igen !
Skönt med ett nytt hemrese daturm. GUD SÅ JAG SAKNAR HENNE !

Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: Molly

hoppas att allt är bra med dig denna torsdag?

skulle du rekommendera att man tar en lunch på tant anci? :) jag har länge funderat på det, men så slutar det alltid med sushi på sjögatan :p har dock fikat på tant anci :) det är ju så mysigt där :)

nog tjötat! har det fint! kramkram

2009-05-28 @ 15:37:14
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0