Min onsdag

Har varit fin fin =)
Min gudmor hade en urtjusig lägenhet & en vacker vovvsing som tyvärr var opigg. Hoppas han blir bättre.
Vi hade en väldans trevlig stund & hon bjöd på delikat svart guld.



En liten födelsedagspresent i form av en glasskål med egen komponerad müsli hade jag köpt med mig.
Vet att hon gillar det man plockar ihop själv. Och nu hade hon nästan slut så det var perfa :) hihi

Sedan så mötte jag upp far min & Fredrik. Tanken om att finna ett par byxor till min lillebror var god.
Men det gick lite dåligt på den fronten .. Istället var vi på lite andra ställen innan Christoffer dök upp
på Birsta så vi kunde åka vidare emot stan. Lyckades få med mig en sjal


H&M 29,50.Nästan ingenting alltså :)

Sedan gick min lillebror, Christoffer och jag för att käka. Trevlans !
Jag var rar och bjöd min käre bror.



Såhär tjusiga kan jag & Hådda vara



Och visst ser Christoffer pizza delikat ut? Min var nog minst sagt lika god.



Vi var alla bra mätta efteråt ;)

Freddan lämnade oss därefter och vi strosade upp till bion.
Hade någon meny kvar på Bioklubbskortet så Hådda fick förbruka den.
Finns nog ingen hejd på grabbar ;) haha

Filmen (Änglar & Demoner) var riktigt bra ! Många kluriga frågor och spänning.
Handligen vävs in i massa gåtor och man sitter där & försöker klura ut vad som försigår.Just the way I like it ! 
Sen var Ewan Mcgregor med och jag är lite svag för honom.
Tycker han är en mycket duktig skådespelare :) Skarsgård var även han med, coolt !

 

Vi stog utanför och väntade en stund tills vi fick skjuts hem utav Christoffers far.
Då ingen av oss har körkort. Men snart så kanske Herr Hådén har ett. Let's hope so ;)

Hoppas ni mår bra, för det gör jag :) / C

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter som du hade en bra dag igår. Kul med bio. Här går vi inte på bio så ofta, men gissar att nästa film blir nog en barnfilm.



Ha en bra dag!

2009-05-14 @ 10:09:24
URL: http://www.hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0