Måndagen

Så, nu är jag uppe hos farmor & farfar. Åkte med pappa till huset i Birsta för att möta
upp farfar. På min gård återfann vi världens äckligaste Mördarsniglar.
De har invarderat min & grannarnas gårdar.
Farfar fick äran att eliminera dom äckliga som vi såg, uscha.

 
En i storlek large och en small

Sedan åkte vi å handlade och sådär. Kom upp hit runt halv fem
och har precis ätit middag. Köttbullar med Farmors Potatismos, gudagott !



Jag är en av de få (?) som tycker bättre om Mamma Scans än hemgjorda.
Det kan bero på att jag endast råkat ut för äckliga hemmagjorda :P haha

Får se om jag stannar här tills på torsdag eller om jag åker hem tidigare.
Beror på hur länge jag orkar med att ta det lugnt =P
Men som sagt, det kan vara bra för mig. De senaste veckorna har jag haft ovanligt mycket ångest.
Jag har försökt pressa undan tankarna så gott det går. Men istället för att sitta ner och stå ut med tankarna så
har jag rännt runt och "sluppit" känna efter. När jag är här kommer jag ej undan. Så det är nog bra med ett break.
Got me?

Ska verkligen försöka få klart Svenskan & IR när jag är här, feeingl the "pressure".
Hoppas vädret är fint också så man kan sitta ute på deras underbara altan med utsikt över sjön :)

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: sanna

Ja, filmen var riktigt bra tycker jag med! :)

Jag hoppade av skolan, kände att det inte riktigt var min grej, men som sagt, man måste prova sig fram för att veta. Nu vet jag i alla fall att jag inte blir någon lärare, i alla fall inte dom närmaste 10 åren, hehe. =)

2009-05-25 @ 17:57:56
URL: http://sannabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0