It's alive

Liket lever.
Men det har varit sjukt jobbiga dagar.
Inte för att jag spytt något mer sedan i torsdags morse
men min mage har varit i olag, jag har varit orkeslös och kännt mig allmänt opepp.
As you can imagine !

Idag börjar jag känna mig som en någolunda människa så idag tänker jag INTE ta det lugnt hela dagen.
Ska nog höra med far, syster & bror om vi ska åkaMedia Markt.
Massa braiga erbjudanden där idag sedan så skulle Takida uppträda klockan 4.

Vad gör ni en lördag som denna?
Ta hand om er / C

Kommentarer
Postat av: carolina

jag jobbar ju idag, buhu =( din lördag lät mycekt roligare! vill också till media markt, dom hade ju vissa arbjudanden vissa timmar och sådär =) hoppas du kryar på dig nu gumman!

2009-05-23 @ 15:12:08
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: emilia

Fin blogg, kolla in min blogg o lämna en komentar så skulle jag bli glad =) har gjort om min design oxå..

2009-05-23 @ 17:52:42
URL: http://emillliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0