Fredag igen

Det är helt galet vad veckorna susar förbi. Snart är det juni ..

Igår hände det inte alls särskilt mycket.
Åkte iväg och handlade linnet och det där annars njöt jag mest bara av solen :)
Mamma och Kjell var borta rätt sent så jag passade på att röja i lägenheten & baka en Tigerkaka också.
Har galen plockmani och hatar när det ligger saker överallt.
Blir galen på folk som ställer pantflaskor överallt, inte slänger skräp osv.
Ska bli skönt att få flytta hem till mitt eget hem igen. När nu det blir =P
Färgade håret igår också, det skulle bli blont.. Men det ser förjävligt ut, endast väldans blont i hårbotten
resten är någon orange / röd historia =P
Får se hur jag löser det problemet.

Jaja, enough gnatat. Även idag vaknade jag upp till mycket vacker väder.
Ryktas om att vi ska få kanon väder hela helgen *hoppas*

Måste nog iväg och köpa en morsdagspresent åt mamma idag. Men vad?
När man frågarsäger hon bara "men jag vill inte ha någonting, gumman"
and it drives me crazy ;P Bättre att hon önskar sig något som hon vill ha.
Och hårfärg .. Kan verkligen inte se ut såhär !

Vad har ni för er en fredag som denna?
Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan bara hålla med, veckorna verkligen springer fram.



Hoppas det löser sig med håret och att du får en härlit solig helg!

2009-05-29 @ 14:32:19
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: ld

Åker ikväll med M/S Medvind och äter god mat och dricker öl

2009-05-29 @ 15:54:27
Postat av: Louise

ha en härlig helg vännen! men jag fattar inte riktigt, har du både egen lägenhet OCH bor hemma? låter väldigt oekonomiskt :p haha! kramar

2009-05-29 @ 18:08:27
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0