Lite matshoppping, annan shopping and the last day.

Det var riktigt trevligt att få spendera lite tid med farmor & farfar :)

Och inte en enda gång tjafsade jag och farfar. Ganska fantastiskt ! 
Självklart älskar jag min farfar något så oerhört ! 
Dock har vi starka åsikter båda två & i grund och botten är vi väldigt lika varandra. 
Och när jag mått dåligt så har jag agerat ut min "ilska" gentemot honom och kunnat skällt på honom helt i onödan.
Numera blir jag inte alls irriterad eller fräser på honom.
Så det är dels på på sånna småsaker, som jag märker att jag mår mycket bättre :)

Vi uträttade lite ärenden, var bl.a hem till mig. 
Checkade läget och farfar visade mig stolt vars bergvärmen skall dras in.
Oh yes folk, jag ska få bergvärme i "mitt" hus ;) haha

Sen var vi och handladeobligatorisk matshoppingtorsdagar för deras del.
Fick hårfärg av farmor så jag hade tänkt bli blond i dagarna ..



Dom var klar på Birsta runt tre-tiden så då lämnade dom av mig där.
Var in på några butiker medans jag väntade på pappa.
Köpte jackan & ett paraply för en 20 på Wedins. Värsta kapet ;) haha

Sen var far min och jag på ICA Maxi en sväng.
Där träffade jag Åke och fick en femtio-lapp .. Ni vet farfars kompis som alltid ger mig en "slant" ;)

Var tillbaka på avdelningen lagom till middagen.
Vardagssoppa med pannkakor ! Vart helt galen sugen på Lingonsylt så jag åt det till ;P

Har bara packat ihop massa saker på rummet nu ikväll.
Det är verkligen helt galet vad man samlar på sig och tar med sig hit ..

Nu ska jag strax lägga mig ner och läsa å därefter sova så fort som möjligt.
Kan knappt fatta att det är sista natten här. Men fy fan vad skönt det känns :)

Hoppas ni mår bra / C

Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar din header:)

2009-03-26 @ 22:54:49
URL: http://sweethanna.blogg.se/
Postat av: ld

neeeej bli inte blond, snälla ;)

2009-03-27 @ 07:31:47
Postat av: linda.

Så söt header du har =) <3

2009-03-27 @ 07:47:57
URL: http://lindaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0