Tuesday so far

Har gått med en rasande fart.

Var ner en sväng på loppisen med Solveig innan lunch men fann ingenting.

Sen var det dags för oss att gå och äta lunchVårdhotellet. Och gott folk, jag GICK dit upp ;P
Jag har ju 15 minuter om dagen nu som jag får röra på mig, haha ..

Valde alternativet med pastagratäng med köttfärs & grönsaker en
underbar yoghurt med kanel, äpple & valnötter till. Och fy tusan vad gott det var !
Jag älskar verkligen maten dom erbjuder där uppe. Också såklart den helt fantastiska salladsbuffén !
Tur att vi ska få gå dit och ätatorsdag också.

Mamma var dit och åt idag hon också.
Tror hon vart lockad efter allt mitt prat om den goda maten dom serverar där.
Så efter vi ätit klart gick vi tillsammans ner till avdelningen, hämtade RR och gick kulverten till sjukhuset.
Det går verkligen inte att gå ute, det snöar så & är kasst underlag.

Har fikat mellanmål för en stund sedan och druckit en kopp efterlängtat kaffe.
Nu sitter vi och väntar på att pappa ska komma
sen ska vi ner på stan innan vi ska möta upp mostra Nana för middag & bio :)
Vi ska se förhandsvisningens utav Shopaholics bekännelser som jag fick gratisbiljetter till
Så underbart att få göra lite roliga saker ..

Hoppsan sa, nu ringer Pernilla, bäst att svara ! :)
Hoppas ni mår bra / C


Kommentarer
Postat av: pernilla

2009-03-12 @ 10:43:24
Postat av: pernilla

haha, den första vart lite cp så nu testar jag igen:D haha värsta sötisen du är :) fint hår, du passar i krullet:D

2009-03-12 @ 10:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0